اتحاد شهروندان دیجیتال ادعا میکند که سایتهای دزدان دریایی 227 میلیون دلار درآمد تبلیغاتی در سال به دست میآورند و تبلیغات برندهای بزرگی مانند آمازون، مکدونالدز، امریکن اکسپرس و فورد در 30 درصد از بزرگترین سایتها نمایش داده میشوند. دیروز، TorrentFreak گزارشی از Digital Citizens Alliance را پوشش داد: Good Money Gone Bad: Digital Thieves and the Hijacking of Online Ad […]
امروز، AdRoll راهاندازی بتای خصوصی یک پیشنهاد هدفگیری مجدد تلفن همراه را اعلام کرد که بازاریابان را قادر میسازد تا کاربران را در همه دستگاهها مجدداً هدفگیری کنند. راهحل هدفگیری مجدد تلفن همراه به بازاریابان اجازه میدهد تا کاربران دسکتاپ با هدف بالا را شناسایی کرده و آنها را در دستگاههای تلفن همراه مورد هدف قرار دهند تا نصب و تبدیل برنامهها را در سایتهای بهینهسازی شده برای موبایل ارتقا دهند. AdRoll، در حال حاضر تنها فناوری تبلیغاتی است که […]
امروز، فیسبوک اعلام کرد تغییراتی در ویژگیهای هدفیابی تبلیغاتش در سطح جهانی اعمال میشود. علاوه بر این، همه تبلیغکنندگان در ایالات متحده، از جمله مشاغل محلی، به دادههای هدفگیری شخص ثالث موجود در دستههای شریک دسترسی خواهند داشت. گزینههای هدفگیری جدید بر اساس چهار نوع هدف اصلی است: مکان، جمعیتشناسی، علاقه و رفتار. مکان: ایجاد کمپین […]
در حالی که فقط 15 درصد از کاربران جهانی فیس بوک در آمریکای شمالی هستند، این منطقه تقریباً نیمی (48 درصد) از هزینه تبلیغات فیس بوک را تشکیل می دهد. در گزارش جدیدی که بیش از 200 بازاریاب فیس بوک را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است، Marin Software می گوید که تبلیغ کنندگان در مناطقی خارج از آمریکای شمالی در حال سرمایه گذاری در فیس بوک هستند. سهم کاربران آمریکای شمالی […]
است
داده های بیش از حد در بسیاری از مکان ها مدت هاست که پاشنه آشیل کمپین های بازاریابی چند کاناله بوده است. استفاده از دادهها از منابع، تیمها و فرمتهای متعدد زمانبر است و همیشه حتی به آن نشان نمیدهد که چه چیزی کار میکند و چه چیزی نیست. Beckon قصد دارد آن را تغییر دهد. این شرکت که به طور رسمی امروز راه اندازی شد، از […]
خارج می شود
توانایی دستگاههای تلفن همراه برای ردیابی و گزارش موقعیت مکانی یک شخص در زمان واقعی با درجه دقت قابلاعتمادی به خودی خود به وجود آمده است. تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آن ویژگی نیز در حال افزایش است. طبق موسسه Pew، “74٪ از دارندگان گوشی های هوشمند بزرگسال 18 ساله و بالاتر می گویند […]
طبق یک پست +Google از دانیل ویزبرگ، داشبوردهای صفحه +Google اکنون شامل معیارهای ماهانه Google Analytics است. Waisberg ادعا می کند: “اگر صفحه شما به وب سایتی مرتبط است که دارای Google Analytics است، اکنون می توانید معیارهای ماهانه خود (و مقایسه با ماه گذشته) را از داشبورد +Google خود مشاهده کنید.” Waisberg، یک مدافع تجزیه و تحلیل در Google، یک […]
را در نظر گرفت
برای بسیاری از برندها، منطقهای کردن برنامههای بازاریابی یک ستون کلیدی برای استراتژی کلی آنها است. به ویژه برای آن دسته از شرکتهایی که در سطح ملی فعالیت میکنند، اغلب دشوار و پرهزینه است که مصرفکنندگان را در سطح بسیار دقیق هدف قرار دهند. منطقهایسازی به بازاریابان اجازه میدهد تا به روندها در یک منطقه کمی بزرگتر نگاه کنند – معمولاً چندین ایالت مجاور که برخی فرهنگی مشترک دارند […]
همه ما می دانیم که یک استراتژی اجتماعی عالی می تواند به تلاش های سئو شما کمک کند – به دست آوردن دیده شدن و اشتراک گذاری، کمک به ایجاد روابط و غیره – اما فکر کردن در مورد چیزها برعکس کمی پیچیده تر است. به عبارت دیگر، آیا می توانید از داده های SEO خود برای کمک به بهبود استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید؟ اگرچه این روش […]
این عمدتاً یک معامله سهام است: 12 میلیارد دلار سهام فیس بوک و 3 میلیارد دلار بیشتر برای حفظ کارمندان واتس اپ طی چهار سال پس از بسته شدن. (اگر معامله انجام نشود، فقط 2 میلیارد دلار برای فیس بوک هزینه خواهد داشت). فراتر از این، جان کوم بنیانگذار/مدیر عامل واتس اپ و همکارانش 4 میلیارد دلار پول نقد اضافی دریافت خواهند کرد. […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.