اعلانیه
اعلانیه

سایت‌های دزدان دریایی سالانه ۲۲۷ میلیون دلار درآمد تبلیغاتی با برخی سرمایه‌گذاری‌شده توسط برندهای بزرگ کسب می‌کنند [گزارش]

digital citizens alliance logoاتحاد شهروندان دیجیتال ادعای دزدان دریایی می کند سایت ها با تبلیغات برندهای بزرگ مانند آمازون، مک دونالد، آمریکن اکسپرس و نمایشگاه فورد در 30 درصد از بزرگترین سایت ها.

دیروز، TorrentFreak گزارش Digital Citizens Alliance را پوشش داد Good Money Gone-Bad: دزدان دیجیتال و ربودن کسب و کار تبلیغات آنلاین /a> که درآمد تبلیغاتی را برای 596 وب سایت که بیش از 25 درخواست حذف از طریق Google در سه ماهه سوم 2013 دریافت کرده بودند، ارزیابی کرد.

این گزارش سایت‌های دزدان دریایی را به چهار دسته تقسیم می‌کند – BitTorrent و سایر پورتال‌های P2P، سایت‌های پیوند دهنده، میزبان‌های پخش ویدئو، و سایت‌های میزبان دانلود مستقیم (DDL) – و سپس بر اساس اندازه، با سایت‌های بزرگ که به عنوان سایت‌هایی با بیش از پنج تعیین شده‌اند. میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در ماه.

براساس این گزارش، از مجموع درآمد تخمینی ۲۲۷ میلیون دلاری تبلیغات، سایت‌های تورنت بزرگ با ۹۴.۱ درصد بیشترین حاشیه سود را کسب کردند و بیش از ۶ میلیون دلار برای هر سایت در سال ایجاد کردند.

Pirate site ad revenue

بزرگ‌ترین سایت‌ها همچنین به احتمال زیاد تبلیغاتی از برندهای ممتاز از جمله آمازون، آمریکن اکسپرس، دل، فورد، لگو، مک‌دونالدز و Xfinity داشتند. TorrentFreak خاطرنشان کرد: “بیشتر این تبلیغات از طریق کانال‌های مختلف فروخته می‌شوند و مجدداً فروخته می‌شوند، بنابراین خود برندها از این قرارگیری‌ها آگاه نیستند.”

TorrentFreak صحت برآوردهای گزارش را زیر سؤال برد و اظهار داشت:

میزان دقیق تخمین‌ها ناشناخته است، اما با توجه به اینکه سایت‌های برتر صدها میلیون بازدید از صفحه در ماه دارند، ارقام غیر واقعی به نظر نمی‌رسند.

TorrentFreak همچنین بر این واقعیت تأکید کرد که همه سایت‌های مورد استفاده در این مطالعه لزوماً سایت‌های دزدی دریایی نبودند، و خاطرنشان کرد که سایت vcdq.com میزبان یا پیوندی به محتوای متخلف نیست.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *