از سرزمین بازاریابی:
- فید خبری جزئیات بیشتر صفحه را اضافه می کند: فیس بوک برای نمایش داستان های بیشتر درباره موضوعات پسندیده
امروز، فیس بوک اعلام کرده است که کاربران شروع به دیدن اطلاعات بیشتر درباره موضوعاتی که آنها “پسندیده اند”. به طور سنتی، کاربران فقط بهروزرسانیها را از صفحهای که دوست داشتهاند مشاهده میکنند. این تغییر جدید به کاربران اجازه میدهد تا پستهای اطراف صفحهای را که دوست دارند مشاهده کنند. این بدان معناست که کاربران ممکن است بهروزرسانیهایی را ببینند که صفحهای را نشان میدهند که […] - تویتر اکانت های تبلیغاتی را در جستجو راه اندازی می کند نتایج
امروز، توییتر اعلام کرد که موجودی تبلیغات را برای حسابهای تبلیغاتی به نتایج جستجو گسترش میدهد. توییتر به طور خودکار تبلیغات حسابهای تبلیغاتی را در نتایج جستجوی مرتبط براساس معیارهای هدفیابی موجود تبلیغکننده ارائه میکند. تبلیغکنندگانی که قبلاً کمپینهای «حسابهای تبلیغاتی» را اجرا میکنند، نیازی به انجام هیچ اقدامی برای درج در فهرستهای نتایج جستجو ندارند. در حال حاضر، توییت های تبلیغ شده […] - شورولت بزرگترین خرج کننده در المپیک سوچی است، اما P&G برنده بازی دیجیتال است
طبق داده های iSpot.tv، از بیش از 250 برندی که در این مدت تبلیغات پخش کردند. شورلت در پخش المپیک سال بیشترین پول را خرج کرد و بیشترین زمان پخش را به دست آورد، اما P&G بیشترین سر و صدای اجتماعی را ایجاد کرد. پس از پایان بازی های زمستانی در سوچی، شرکت تحلیلگر تبلیغات تلویزیونی iSpot.tv معیارهای کلیدی را در این […] - خطرات عشق: حواسپرتی در تعامل طولانیمدت
صرف نظر از جنبههای کاری شما، شما نیز مانند بقیه ما مشروط شدهاید که برای طولانی مدت تلاش کنید. نامزدی مدت اگر یک آژانس هستید، به گونه ای تربیت شده اید که از پروژه یکباره یا کمپین منفرد اجتناب کنید و برای وضعیت آژانس رکورد، یا حداقل یک ترتیب مبتنی بر نگهدارنده، خودداری کنید. اگر طرف فروش هستید، می دانید […] - چرا بازاریابان اکنون در تجارت سرگرمی هستند
در صنایع سرگرمی دیجیتال مانند موسیقی، فیلم، انتشارات کتاب و تلویزیون، تعداد بازدیدهای کمتر و کمتری به طور فزایندهای مسئول اکثریت عظیم درآمد هستند. و این روند رو به رشد غلظت ضربه ها به سر دم بلند سال به سال افزایش می یابد. به گفته اریک اشمیت از گوگل، “در حالی که دم […] - لینکدین با راه اندازی بتای ساده شده چینی تنها به شبکه اجتماعی آمریکایی در چین تبدیل شد
دیروز، لینکدین توانست کاری را انجام دهد که فیس بوک، توییتر و گوگل بهشت آن را در اختیار داشتند. ‘t — راه اندازی یک سایت اجتماعی بتا چینی با نام “领英”. این شبکه حرفه ای بیش از یک دهه است که برای کاربران چینی فعال بوده است، اما سایت چینی ساده شده اولین تلاش برای جذب توده های حرفه ای چینی […] - سامسونگ گلکسی اس 5 ارتقاهایی ارائه می دهد اما ممکن است هیجان انگیز نباشد
در یک رویداد مطبوعاتی کنگره جهانی موبایل امروز، سامسونگ از گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود، گلکسی اس 5، دو ساعت هوشمند جدید و یک مچ بند تناسب اندام رونمایی کرد. S5 جدید از نظر مشخصات از آیفون 5S پیشی گرفته است، اما از نظر طراحی تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به S4 […] - از آنجایی که LG، HTC Prep ساعت های هوشمند، سامسونگ اندروید را در دستگاه های “Gear” جدید خود کنار می گذارد
دستگاه Galaxy Gear سامسونگ قابل مشاهده ترین دستگاه در این گروه بود. از ساعت های هوشمند “1.0”. با این حال آن را به بازار (برای شکست دادن اپل) عجله کرد و به طور کلی با بررسی بررسی شد. به طور همزمان بیش از حد جاه طلبانه و به اندازه کافی بلندپروازانه نبود، از نظر تجربه کاربری و طراحی، تعداد زیادی فروخته شد اما به طور چشمگیری کمتر از انتظارات بود. Galaxy Gear به دنبال […]
جمع آوری کرد.
است
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- لینکدین یک سایت به زبان چینی راه اندازی می کند — اما سانسور دولتی ظاهر می شود، recode.net
- انحصاری: Google موانعی را برای جلوگیری از قوانین منحرف شده رانندگان تعیین می کند، رویترز
- با قبرستان محصولات مرده فیسبوک آشنا شوید، recode.net
- جغرافیای اکتساب های فناوری: نقشه شرکت های فیس بوک، گوگل و توییتر Buy، drewconrad.com
- تجسم 15 سال اکتساب توسط اپل، گوگل، یاهو، آمازون و فیس بوک، TechCrunch
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.