اعلانیه
اعلانیه

با: مدیر ارشد مدیریت تبلیغات اروین پنلند آشنا شوید

جو ساراسینو به عنوان مدیر ارشد بازاریابی در یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی با خدمات کامل در جنوب، Erwin Penland را توسعه و پیاده سازی می کند. برنامه بازاریابی کلی، در عین حال که فرصت های تجاری جدید را در سراسر کشور در رشته های مختلف و صنایع عمودی تضمین می کند.

قبل از پیوستن به EP به عنوان اولین مدیر ارشد اجرایی، ساراسینو بیش از 15 سال را در Verizon Wireless در پست‌های مدیریتی مختلف سپری کرد. ساراسینو که معاون ارتباطات بازاریابی Verizon بود، نام‌گذاری، موقعیت‌یابی و کمپین بازاریابی بسیار موفقی را برای خط DROID تلفن‌های هوشمند Verizon ایجاد کرد.

ساراچینو در طول مدتی که برند، تبلیغات، تبلیغات، تجارت، حمایت‌های مالی و طرح رسانه ملی 1.5 میلیارد دلاری Verizon را رهبری می‌کرد، در طول بیش از 20 سال رابطه خود با شرکت مخابراتی با EP کار کرد. قبل از اینکه معاون ارتباطات بازاریابی Verizon باشد، او به عنوان معاون تجارت الکترونیک، صاحب تجربه دیجیتالی کاربر و رهبری تلاش‌های جذب مشتری آنلاین و ابتکارات خود خدمت رسانی به مشتری بود.

ساراچینو با مدرک لیسانس علوم در مدیریت بازرگانی با تمرکز بر بازاریابی از دانشگاه درکسل در زادگاهش فیلادلفیا فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر در گرین ویل، کارولینای جنوبی به همراه همسرش سینتیا، دو دخترشان، گریس و گابی، و پنج سگشان زندگی می کند. همسرش می‌تواند بیشتر داشته باشد، اما او تلاش کرده است که تعداد حیوانات را روی پنج بگذارد.

Get To Know:
  • مرکز: گرینویل، SC
  • مارک مورد علاقه: نایک
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: مدیر تولید فروشگاه مواد غذایی
  • سرگرمی: خواندن
  • اولین ماشین: جیپ چروکی

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون و مک بوک ایر من.

Macbook Air تقریباً جایگزین iPad من شده است، که می دانم ممکن است دیوانه کننده به نظر برسد. وقتی از مک‌بوک پرو بزرگ‌تر استفاده می‌کردم، آی‌پد برایم اهمیت زیادی داشت، اما از زمانی که از Air استفاده کردم، متوجه شده‌ام که آنقدر هوس نمی‌کنم آی‌پدم.

آیا می‌توانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟

Joe Saracino iphone screen

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

Evernote، Dropbox، TripCase، LinkedIn، احتمالاً به همین ترتیب.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

معمولا توییتر، اما اخیراً +Google.

Google+‎ با طراحی کلی و قابلیت استفاده، اما به‌ویژه با روشی که محتوای خاص انجمن را مدیریت می‌کند، مرا تحت تأثیر قرار داده است. احساس می‌کنم این همان چیزی است که از فیس‌بوک می‌خواهم، اما به نظر می‌رسد هرگز به آن نمی‌رسم.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

ایمیل، سپس توییتر، سپس فیس بوک، سپس برنامه CNN.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

آیا ما هر کاری که می توانیم برای کمک به ایجاد موفقیت برای مشتریان خود انجام می دهیم؟ آیا ما آن را به اندازه کافی پیش می بریم، به اندازه کافی سخت کار می کنیم، به اندازه کافی هوشمندانه فکر می کنیم؟ دیگر چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

آژانس ما اخیراً افراد بسیار با استعدادی را در نیویورک استخدام کرده است که مسئولیت عملکردی متقابل را در کل آژانس بر عهده دارند. این حرکات تجربه، خلاقیت و رهبری ما را به یکباره تقویت کردند، بنابراین زمان واقعاً هیجان انگیزی برای EP است.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

من همیشه فکر می‌کردم روزنامه‌نگار واقعاً خوبی خواهم بود. من تقریباً قبل از تصمیم به مدرسه بازرگانی برای آن به مدرسه رفتم و هنوز هم گاهی اوقات در مورد آن تعجب می کنم. من می‌خواستم بیشتر روی روزنامه‌نگاری چاپی تمرکز کنم، که در حال تبدیل شدن به یک هنر گم‌شده است، اما می‌خواهم فکر کنم که با ظهور اینترنت و رسانه‌های اجتماعی به خوبی سازگار می‌شدم.

میز شما چه شکلی است؟

Joe Saracino workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

Z.E.R.O. رسانه پولی به عنوان مدل بازاریابی جدید اثر جوزف جافه. درست است، من در واقع آن را تمام نکرده ام – اما تا اینجا خوب است.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

نقطه آدامس اضافی مربوط به چند ماه پیش، جایی که دختر تمام آن قوهای اوریگامی کوچکی را که پدر ساخته است نجات می دهد. من عاشق داستان‌ها هستم، و حدس می‌زنم با دو دختر خودم، این داستان واقعاً به ذهنم خطور کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *