اعلانیه

روز بازاریابی: 2 آوریل 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 27 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 2 آوریل 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • ایمیل دستیار Cortana مایکروسافت نمی‌تواند و نمی‌تواند بخواند: Yahoo Mail
    دستیار شخصی جالب جدید مایکروسافت کورتانا از اطلاعات موجود در ایمیل شما برای ارائه توصیه‌ها و ارائه پیشنهادهای پیش‌بینی‌کننده استفاده می‌کند. یعنی مگر اینکه از یاهو میل استفاده کنید. همانطور که مشخص است، مایکروسافت به دلایل قراردادی از “استدلال” در یاهو میل منع شده است. من هنوز در حال جمع آوری جزئیات بیشتر هستم، اما نمایندگان مایکروسافت به من گفتند که […]
  • آیا بازاریابی در روز اول آوریل طلای احمقانه است یا ارزش تلاش را دارد؟
    ایده شوخی: نکن. — Denny’s (@DennysDiner) 1 آوریل 2014 یک آوریل دیگر آمد و رفت و ما چند سوال داریم. گول خوردی؟ سرگرم شدی؟ و از همه مهمتر برای بازاریابانی که آن روز را هدف قرار دادند: آیا ارزشش را داشت؟ مطمئناً، این یکی از راه‌هایی است که برندها به مشتریان نشان می‌دهند که دارای حس […]
  • هستند

  • ردیابی Ad-ID اکنون برای همه تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی و رادیویی با اعضای SAG-AFTRA مورد نیاز است
    به عنوان از 31 مارس، هر تبلیغاتی که یکی از بیش از 165000 عضو اتحادیه SAG-AFTRA را نشان دهد، اکنون باید Ad-ID، یک سیستم مبتنی بر وب برای ردیابی عملکرد تجاری در تمام رسانه ها را در خود جای دهد. این قرارداد تمام آگهی‌های تبلیغاتی تولید شده برای تلویزیون، رادیو و پلتفرم‌های دیجیتال را پوشش می‌دهد. شناسه جهانی که در سال 2003 توسط […]
  • آمریکایی توسعه یافت

  • Google Universal Analytics را از بتا خارج می‌کند
    از آنجایی که برای اولین بار در اکتبر 2012 ارائه شد، گوگل امروز اعلام کرد که Universal Analytics اکنون از نسخه بتا خارج شده است و همه ویژگی‌ها، گزارش‌ها و ابزارهای تحلیلی کلاسیک – از جمله بازاریابی مجدد و گزارش مخاطبان – را در دسترس قرار می‌دهد. هر کس. طبق این اعلامیه: Universal Analytics تصور مجدد گوگل آنالیتیکس برای دنیای امروزی چند صفحه‌نمایش و چند دستگاه و همه […]
  • بازاریابان ایمیل هنوز برای نمای شبکه ای جیمیل آماده نیستند: آنچه برای برجسته شدن باید بدانید
    گوگل در ایجاد مشکل بسیار خوب است. این شرکت می‌داند که تصاویر به‌طور فزاینده‌ای برای تعامل کاربر مهم هستند، بنابراین هفته گذشته، آزمایش یک نمای شبکه‌ای غنی از تصویر جدید را در تب تبلیغات جیمیل آغاز کرد. حرکت برای تبدیل تصاویر به بخش کلیدی معادله نرخ باز ایمیل، به نوبه خود بازاریابان را مجبور به پرداخت […]
  • مایکروسافت از دستیار کورتانا رونمایی کرد در کنفرانس بیلد
    کنفرانس سالانه ساخت مایکروسافت امروز در سانفرانسیسکو آغاز شد و شاید بزرگترین خبر برای بازاریابان رونمایی از دستیار مجازی Cortana آن بود که رقیب سیری اپل و گوگل است. اکنون. به طور خاص، کورتانا – مانند سیری – ممکن است جستجوگران را به برنامه ها یا خدمات جستجوی خاصی هدایت کند. برای جستجوی محلی، Yelp اکنون به خصوص […]
  • به نظر می رسد

  • Google “SpyView” را پذیرفته است ” درخواست استراق سمع به SCOTUS
    Google به دنبال بررسی تصمیم دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم ایالات متحده از سوی دادگاه عالی ایالات متحده (SCOTUS) است که رد دادگاه بدوی درخواست گوگل برای رد دعوای دسته جمعی را تایید می کند. شکایتی که پس از افشای «داده‌های محموله» خصوصی نمای خیابان در سال 2010 مطرح شد. شاکیان استدلال می کنند که گوگل “قانون استراق سمع” فدرال را نقض کرده است، زمانی که ایمیل خصوصی آنها را رهگیری کرد […]
  • در دنیای موبایل، همه موبایل‌ها برای تبلیغ‌کنندگان یکسان عمل نمی‌کنند
    به‌نظر می‌رسد هر بار که در ساختمان اداری خود سوار آسانسور می‌شوم، هر یک از هم‌سوارانم یک دستگاه تلفن همراه دارند – چک کردن ایمیل، رزرو رستوران، حتی رزرو سفر… چه در ایستگاه اتوبوس باشم، چه در صف استارباکس باشم یا در کافه تریا غذا بخورم، تقریباً هرکسی که می‌بینم در حال نگاه کردن به […]
  • شاخص پورنو غذایی مزارع Bolthouse با هدف تمرکز مجدد بر وسواس فکری افراد
    خب، در اینجا یک مورد سرگرم کننده وجود دارد. این کمی نبوغ از مزارع Bolthouse را بررسی کنید، که هدف آن اصلاح عدم تعادل پورن غذایی است که از زمان ظهور رسانه های اجتماعی و اخیراً اینستاگرام، اینترنت را فرا گرفته است. این پروژه با عنوان Food Porn Index، ایجاد شده توسط آژانس تبلیغاتی Tiny Rebellion، هشتگ های مرتبط با […]
  • را تجزیه و تحلیل می کند.

  • اینفوگرافیک: چگونه برای ایجاد تصاویر عالی برای پست ها و مطالب وبلاگ
    پست های وبلاگ بدون تصویر مانند کره بادام زمینی بدون ژله، پنیر بدون کراکر، کوکی ها بدون شیر هستند. با هم بهترن این امر به ویژه زمانی که فیس‌بوک و +Google هر دو عملاً درخواست می‌کنند که هر محتوایی که به اشتراک گذاشته می‌شود، تصویری برای ارائه پست‌ها به کاربران داشته باشد. خوشبختانه، درست کردن تصاویر کار سختی نیست. برای دریافت […]
  • بعد از دوره غفلت، اپل آی‌آد را برای «فیلمسازان، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک» باز می‌کند
    به‌نظر می‌رسد اپل در تلاشی برای جلب پذیرش گسترده‌تر تبلیغ‌کنندگان، پلتفرم iAd خود را تقویت می‌کند. به گفته AdAge، «هر کسی که Apple ID داشته باشد، می‌تواند با iAd Workbench، ابزار مدیریت تبلیغات موبایلی این شرکت، حساب باز کند». اپل امیدوار است که باز کردن iAd دسته‌های جدیدی از تبلیغ‌کنندگان را بیاورد و علاقه به […]
  • را افزایش دهد

  • رسانه های اجتماعی: ابزار عالی برای جاسوسی از مشتریان شما (معروف به انجام تحقیقات بازار)
    بازاریابان باید صفحه ای از کتاب راهنمای مدرن والدین را بردارید و از رسانه های اجتماعی برای از مشتریان و مخاطبان آنها جاسوسی کنند. خوب، بد به نظر می رسد – اما درست مانند والدینی که به حساب اینستاگرام نوجوان 14 ساله خود توجه می کنند، بازاریابان نیز باید افراد را در جمعیت هدف خود دنبال کنند تا ببینند کجا هستند، […]
  • ویدیو + نمایش اسلاید: بازاریابی ایمیلی و مخاطب ضروری
    در حالی که پست می گذاشتیم، لایک می کردیم، توییت می کردیم و اینستاگرام می گذاشتیم، اتفاق خنده داری افتاد. بازاریابان در سراسر جهان با قدرت درآمدزایی قدیمی ترین کانال بازاریابی دیجیتال ما آشنا شدند: ایمیل. آینده برای بازاریابی ایمیلی چه چیزی در انتظار شماست؟ این موضوع سخنرانی اصلی توسط جف رورز، نویسنده مخاطب: بازاریابی در عصر مشترکین، طرفداران […]
  • بود.

  • تولدت مبارک جیمیل! غول ایمیل امروز 10 ساله می شود
    این را تصویر کنید. 1 آوریل 2004 – روز اول آوریل است. گوگل با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی جدید عمودی خود را اعلام کرد: Gmail. در بیانیه مطبوعاتی، بنیان‌گذاران گوگل بیان می‌کنند که جستجو در واقع دومین فعالیت آنلاین برای ایمیل است و آنها فضای ذخیره‌سازی کاملی را به کاربران ارائه می‌دهند. باید یکی از […]
  • باشد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • 5 شاخص که چرا لاین می تواند به زودی فیس بوک را در تایلند سرنگون کند، www.techinasia .com
  • Gmail Shelfies دیروز بود. به جای آن، طرح زمینه سفارشی خود را به اشتراک بگذارید، وبلاگ رسمی Gmail
  • Google Keep تغییرات بصری و تصاویر قابل جستجو دریافت می کند ، سطل زباله و موارد دیگر، 9to5 Google
  • طراح محصول و ستاره ویدیوی Google X مایک لوبو به فیس بوک به عنوان مدیر محصول می پیوندد، TechCrunch
  • صلح سبز آمازون، اپل، گوگل و فیس بوک را در گزارش جدید شبکه سبز نشان می دهد، TechCrunch
  • ممنوعیت توییتر ترکیه ناقض آزادی بیان است: دادگاه قانون اساسی رویترز

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *