اعلانیه
اعلانیه

معرفی MarTech: کنفرانس فناوری بازاریابی

martech_570x280

شرکت مادر بازاریابی سرزمین سوم، درب سوم، امروز مارتک را، کنفرانسی برای افراد پیشرو معرفی کرد. حوزه بازاریابی مبتنی بر فناوری، 19 تا 20 اوت 2014 در بوستون برگزار خواهد شد.

مدیران ارشد و میانی در بازاریابی، فناوری اطلاعات و بخش‌های دیجیتال شرکت‌ها و آژانس‌ها در MarTech شرکت خواهند کرد. اهداف این کنفرانس فروشنده-اگنوستیک عبارتند از:

  • به شرکت‌کنندگان کمک کنید نقاط بین امکانات فنی و فرصت‌های بازاریابی استراتژیک را به هم متصل کنند؛
  • ایده ها و تجربیات را گرده افشانی متقابل کنید، همکاری بیشتر در سازمان ها را تسهیل می کند.

MarTech توسط رئیس کنفرانس اسکات برینکر برنامه‌ریزی می‌شود. .com، از سال 2008.

برینکر گفت: «ما MarTech را ایجاد کردیم تا شرکت‌ها را برای به حداکثر رساندن سود حاصل از فناوری بازاریابی و غلبه بر چالش‌های سازمانی ناشی از اجرای آنها آماده کنیم.

MarTech برای مدیرانی است که جامعه رو به رشدی از متخصصان را مدیریت و هدایت می‌کنند که هم در زمینه بازاریابی و هم از فناوری آگاه هستند: فن‌آوران بازاریابی، توسعه‌دهندگان بازاریابی، فن‌آوران خلاق، هکرهای رشد، دانشمندان داده، و استراتژیست‌های دیجیتال.

«بسیاری از شرکت‌کنندگان برای اولین بار در MarTech با یکدیگر ملاقات خواهند کرد. دنی سالیوان، مدیر ارشد محتوای رسانه در سوم، گفت: برنامه، فعالیت‌های شبکه‌ای و تنظیمات کنفرانس برای ارتقای مکالمه و ارتباطات طراحی شده‌اند و تجربه‌ای قابل توجه در کنفرانس ایجاد می‌کنند.

هیئت مشاوره MarTech

MarTech توسط Brinker در ارتباط با هیئت مشاوران 7 نفره برنامه ریزی خواهد شد. اعضای هیئت مشاور عبارتند از:

  • ادواردو کنرادو، معاون ارشد، بازاریابی و فناوری اطلاعات، موتورولا Solutions
  • شان الیس، بنیانگذار و مدیر عامل، Qualaroo و GrowthHackers.com
  • Mayur Gupta، رئیس جهانی، فناوری و عملیات بازاریابی، Kimberly-Clark
  • جین هیسکوک، رئیس و بنیانگذار گروه فارلند
  • ترنس کاواجا، بنیانگذار و مدیر عامل، شرکای LUMA
  • دیوید راب، رئیس، همکاران راب
  • ویرجینیا شارما، معاون بازاریابی، گروه سیستم و فناوری IBM آمریکای شمالی

برینکر گفت: «این رهبران با هم چشم‌اندازهای زیادی را به برنامه‌ریزی این کنفرانس، از استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌های جهانی، از کارآفرینان تا مدیران اجرایی، و از استراتژی عملیاتی تا M&A ارائه می‌کنند.

ثبت نام، اطلاعات بیشتر

ثبت نام برای MarTech اکنون باز است. مجوز All Access که شامل تمام جلسات کنفرانس، دسترسی به سخنرانی ها، فعالیت های شبکه، صبحانه، ناهار و دسترسی به وای فای می شود، فقط 1195 دلار است. اینجا ثبت نام کنید.

ارسال یک تیم به MarTech کار بسیار خوبی است. نرخ‌های تیم اینجا را بررسی کنید.

می‌خواهید بیشتر بدانید؟ از صفحه اصلی MarTech دیدن کنید و در لیست ایمیل ثبت‌نام کنید و ما را دنبال کنید فیس بوک و توئیتر.


درباره نویسنده

Martech کنفرانسی برای جامعه در حال رشد متخصصان سطح ارشد و ترکیبی است که هم در زمینه بازاریابی و هم از فناوری آگاه هستند: فن‌آوران بازاریابی، فن‌آوران خلاق، هکرهای رشد، دانشمندان داده و استراتژیست‌های دیجیتال.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *