اعلانیه
اعلانیه

با تریسی هانسن CMO Tealium آشنا شوید

به‌عنوان مدیر اجرایی Tealium، یک شرکت ارائه‌دهنده مدیریت برچسب، تریسی هانسن می‌گوید که تیم بازاریابان باهوش او در حال تعریف مجدد نحوه تعامل بازاریابان دیجیتال با داده‌های خود هستند.

هنسن مسئول ایجاد یک نام تجاری در سطح جهانی برای Tealium است، در حالی که نتایج قوی را از طریق برنامه‌های بازاریابی غنی و همسویی متمرکز بر لیزر با فروش ارائه می‌دهد.

قبل از پیوستن به تیم Tealium، هانسن به‌عنوان معاون بازاریابی در CA Technologies فعالیت می‌کرد، جایی که یک کمپین تبلیغاتی جهانی راه‌اندازی کرد، استراتژی دیجیتال CA را بازنگری کرد و این شرکت 30 ساله را مجدداً به عنوان یک فروشنده مدرن IT SaaS راه‌اندازی کرد.

قبل از CA Technologies، هانسن 15 سال در NetApp در سیلیکون ولی، مدیریت بازاریابی یکپارچه، بازاریابی تعاملی، و عملیات بازاریابی را سپری کرد. در حالی که در این نقش های مختلف، برنامه های تولید تقاضا را بیش از 200 درصد در سال افزایش داد.

هنسن از کالج میلز با مدرک لیسانس ارتباطات و دانشگاه شمال شرقی با مدرک کارشناسی ارشد در نویسندگی فنی فارغ التحصیل شد. او چندین جایزه Telly، دو جایزه Eloqua Marketing را دریافت کرده است و یک سخنران منظم در رویدادهای صنعت با موضوع بازاریابی یکپارچه و بازاریابی دیجیتال است.

هنسن اخیراً با شوهر و دو سگش از شهر نیویورک به سن دیگو نقل مکان کرده است.

Get To Know:
  • سن: 44
  • مرکز: سن دیگو
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: دستیار بازاریابی
  • سرگرمی: طراحی داخلی
  • اولین ماشین: هوندا سیویک

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون من.

آیا می‌توانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟

Tracy Hansen phone

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

ایمیل – به من امکان می دهد با تیم و شرکای تجاری خود به سرعت و کارآمد ارتباط برقرار کنم.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

Pinterest. من عاشق روشی هستم که مردم اطلاعات، ایده‌ها و ایده‌های یکدیگر را به اشتراک می‌گذارند. همه چیز از طراحی، آشپزی، کتاب و غیره – فوق العاده است.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

ایمیل.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

در هر سه‌شنبه، روز من با طوفان فکری یا جلسه ایده‌پردازی تیمی شروع می‌شود. ما کارهای خانه داری را انجام می دهیم و سپس به بحث در مورد راه هایی می پردازیم که به مشتریان خود کمک کنیم و Tealium را به جلو ببریم. هفته گذشته ما در مورد یک کمپین نسل تقاضای جدید که نمی‌توانم منتظر بمانم تا زنده شود، فکر کردیم.

پس از جلسه ایده‌پردازی، معمولاً در یک سری جلسات با تیم رهبری فروش، تیم‌های مهندسی یا با تیم توسعه کسب‌وکار هستم. این احتمال وجود دارد که در طول روز با مطبوعات یا تحلیلگران و اغلب با شرکای آژانس خود برای اجرای برنامه های مشترک صحبت کنم.

برخی از جلسات مورد علاقه من در طول یک روز معمولی 1:1 با کارمندانم است که در آن برنامه های خاص و برنامه های توسعه آنها را مورد بحث قرار می دهیم. من عاشق تماشای و کمک به افراد با استعداد هستم که به رویاهایشان تبدیل شوند.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

پیوستن به Tealium! من در ژانویه به شرکت ملحق شدم و بلافاصله می دانستم که آنچه در Tealium اتفاق می افتد شگفت انگیز است. وقتی نسخه ی نمایشی محصول را دیدم ناراحت شدم.

سال‌ها، رویای این را داشتم که بتوانم داده‌های مشتری را در تمام نقاط لمسی (مانند وب، تلفن همراه، برنامه‌ها، کیوسک) که در برنامه‌های دیجیتالم استفاده می‌کردم به هم بچسبانم زیرا همیشه بسیار پیچیده بود. با Tealium iQ و Tealium AudienceStream، دیدم که در مقابل چشمانم زنده شد.

اکنون، برای اولین بار، بازاریابان می توانند به راحتی برنامه های بازاریابی خود را یکپارچه کرده و تعاملات مرتبط و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند. من مجبور شدم به این مکان بپیوندم تا بتوانم همه را وادار کنم تا ببینند این شرکت چقدر شگفت انگیز و رویایی است. دو هفته پس از شروع، Tealium به عنوان یکی از آینده‌دارترین شرکت‌های فوربس در آمریکا معرفی شد، بنابراین همه چیز با صدای بلند شروع شد!

چند مایل در سال گذشته سفر کرده اید؟

به ندرت! با تمام فناوری‌های موجود امروز، می‌توانم از خانه یا محل کارم با مردم در سراسر جهان رو در رو باشم. من در حال حاضر در شهر نیویورک هستم تا با چندین مدیر ارشد مالی و برخی مطبوعات ملاقات کنم تا اطلاعات بیشتری در مورد Tealium به اشتراک بگذارم.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

نحوه ارائه ارزش بیشتر به شرکای فروش خود با سرعت و کارآمدی بیشتر.

آیا می‌توانید در مورد یک کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید، یا آرزو می‌کردید متفاوت اجرا می‌کردید، به ما بگویید؟

ما در آستانه انتشار اولین کمپین در Tealium هستیم، بنابراین هنوز اطلاعاتی در اختیار ندارم که بدانم آیا موفقیت بزرگی است یا خیر. با این حال، در حرفه من چیزهای زیادی وجود دارد که دوست دارم آنها را انجام دهم. مهم‌تر از همه، من می‌توانستم دو بازنگری دیجیتال آخر خود را با استفاده از یک سیستم مدیریت برچسب به عنوان لایه اساسی راه‌اندازی کنم تا به من امکان دهد تجربیات شخصی‌تر و بهتری را برای مشتریانم ارائه دهم و بینش بهتری در مورد برنامه‌هایی که باید در زمان واقعی تنظیم کنم، جمع‌آوری کنم.

در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.

کریستین هکارت که در حال حاضر مدیر ارشد اجرایی شرکت Brocade است، تأثیر زیادی بر من داشت. او به من این اعتماد به نفس را داد که یک رهبر باشم.

گلن هنسن، همسرم، یک طراح است که تشویق کننده شخصی من است. وقتی سرم شلوغ است یا چیزهایی را زیر سوال می برد، او همیشه به من نیروی بیشتری را می دهد که نیاز دارم.

پل آلبرایت، مدیرعامل کپتورا مرا تشویق کرد که متفاوت فکر کنم و در هر کاری که انجام می‌دهم قوی‌تر باشم. پل از زمان خود جلوتر بود (و هنوز هم هست). او قبل از اینکه این چیزها به جریان اصلی تبدیل شوند، چشم اندازی از همسویی فروش و بازاریابی، بازاریابی مبتنی بر داده و تولید تقاضا داشت.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

صبر، تمرکز، دید.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

وقتی در دبیرستان بودم پرستار بودم. اکثر مردم وقتی این را به آنها می گویم فقط می خندند!

چرا وارد بازاریابی شدید؟

من در IT بودم، برای یک CIO کار می‌کردم، زمانی که شرکت CMO جدیدی گرفت، روی طراحی دیجیتال کار می‌کردم. من دیدم که این مدیر ارشد مالی جدید هیچ هوش تجاری برای تصمیم گیری خود ندارد. من به او پیشنهاد دادم و مدیر ارشد فناوری گفت که باید در بازاریابی کار کنم تا به تغییر آن کمک کنم. من هرگز به عقب نگاه نکردم!

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

راهنمای سفر، من دوست دارم به سراسر جهان سفر کنم و به مردم کمک کنم همه چیزهای شگفت انگیزی را که در آنجا وجود دارد ببینند.

میز شما چه شکلی است؟

در این لحظه، تمیزترین چیزی است که تا به حال بوده است. می‌دانستم که این هفته در حال سفر هستم و می‌خواستم به تیمم اجازه بدهم تا زمانی که بیرون بودم از دفترم استفاده کنند. معمولاً همه جا با کاغذها آشفته است – اما من می دانم همه چیز کجاست، که حتی مرا شگفت زده می کند.

Tracy Hansen workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

مخاطبان توسط جفری روهرس. جفری با ExactTarget، شریک Tealium است. کتاب یک هدیه بود و من فقط آن را دوست دارم. این به طور مستقیم به آنچه من در حال حاضر به آن فکر می کنم صحبت می کند – چگونه می توانم در شرکت و محصولات آن علاقه ایجاد کنم و در عین حال برای مشتریان ارزش ایجاد کنم. چیزهای خوب.

خارج از تلاش های شرکت شما، اخیراً چه کمپینی توجه شما را جلب کرده است؟

من عاشق کمپین Liquid Plumr هستم. این غیرمنتظره، غیرمنتظره است و باعث می‌شود به جسارت و ریسک‌پذیری آنها با صدای بلند بخندم.

هر کمپینی که بخواهد ریسک کند، رشته‌های دلخواه را به کار ببندد و با مخاطبان ارتباط برقرار کند، عالی است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *