از سرزمین بازاریابی:
- فیسبوک لایکها را به برنامههای تلفن همراه شخص ثالث میآورد
لایک فیسبوک برای برنامههای تلفن همراه شخص ثالث میآید. Ime Archibong، مدیر مشارکت های استراتژیک فیس بوک و تصویر بالا، امروز در کنفرانس توسعه دهندگان F8 اعلام کرد که به توسعه دهندگان شخص ثالث ابزارهایی برای اضافه کردن دکمه های لایک داده شده است. دکمه لایک برای برنامههای تلفن همراه یک توسعه طبیعی از توابع اشتراکگذاری است که […] - Google می گوید دیگر برای اهداف تبلیغاتی از حساب های Gmail دانش آموزی اسکن و جمع آوری داده نمی کند
Google امروز اعلام کرد که اسکن جیمیل دانشجویی را متوقف کرده است. حسابها، و دیگر نمیتواند دادههای دانشآموز را از سرویسهای Apps for Education خود برای اهداف تبلیغاتی جمعآوری یا استفاده کند. تصمیم گوگل پس از شکایت اخیر علیه این شرکت گرفته شده است که ادعا میکند رویه گوگل در اسکن حسابهای Gmail دانشآموزان، قوانین حریم خصوصی را نقض میکند. بر اساس گزارش […] - با فیسبوک آشنا شوید Audience Network For Serving Up Ads Mobile
Facebook شبکه تبلیغاتی موبایلی مورد انتظار خود را معرفی کرد. این شبکه که به طور رسمی شبکه مخاطبان فیس بوک نامیده می شود، تمام وزن داده های هدف تبلیغات فیس بوک را به برنامه های تلفن همراه شخص ثالث می رساند – و تبدیل به یک رقیب فوری برای شبکه نمایش گوگل برای موبایل می شود. در حال حاضر iOS و Android پشتیبانی می شوند. همچنین تعدادی […] - فیس بوک: پیوندهای برنامه اجازه می دهد تا پیوندهای عمیق بین برنامه های تلفن همراه برقرار شود
امروز در F8، رویداد توسعه دهندگان فیس بوک، این شرکت ابتکاری به نام پیوندهای برنامه را اعلام کرد. این یک راه حل رایگان و منبع باز برای توسعه دهندگان است تا پیوند عمیق بین برنامه ها را فعال کنند، که پیوند در وب رایانه شخصی را تقلید می کند. همچنین بین موبایل و محتوای وب و همچنین بین سیستمعاملهای موبایل به صورت متقابل است. پیاده سازی ساده است و […] - فیسبوک به شما این توانایی را میدهد. برای ورود ناشناس به برنامهها
فیسبوک با درک اینکه بسیاری از مردم در مورد اشتراکگذاری هویت آنلاین خود محتاط هستند، امروز در کنفرانس F8 در سانفرانسیسکو یک ویژگی ورود ناشناس برای برنامههای تلفن همراه را اعلام کرد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک، با اشاره به تصویری از ورود عادی فیس بوک، در طول […] - وبلاگ زنده: مارک زاکربرگ کلیدی در کنفرانس F8 فیس بوک
سلام از سانفرانسیسکو. پس از سه سال وقفه، فیسبوک بار دیگر کنفرانس توسعه دهندگان F8 خود را برگزار می کند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، با سخنرانی افتتاحیه شروع به کار کرد. توجه: سخنرانی اصلی اکنون به پایان رسیده است. در اینجا برخی از داستانهای رسمی ما از آن آورده شده است: با FAN ملاقات کنید: شبکه مخاطبان فیس بوک برای سرویس تلفن همراه […] - از بازاریابی مبتنی بر فناوری بیشترین بهره را ببرید – شرکت در MarTech: کنفرانس فناوری بازاریابی
بازاریابی اکنون یک رشته مبتنی بر فناوری است… دنیای جدیدی از قابلیتهای افزایشدهنده تجربه که سازمانهای بازاریابی را به چالش میکشد تا استراتژیها، عملیات، فناوریها و استعدادهای خود را دوباره ابداع کنند. در MarTech: کنفرانس فناوری بازاریابی 19 تا 20 اوت در بوستون به ما بپیوندید و ما به شما کمک خواهیم کرد: ارزش سرمایه گذاری خود را در فناوری بازاریابی به حداکثر برسانید. فرهنگی را اجرا کنید که پاسخگو باشد، […] - گوگل صراحتا ادعای کلاهبرداری از ناشران AdSense را رد کرد
اوایل این هفته، یک پست ناشناس در Pastebin از شخصی که ادعا می کرد کارمند سابق گوگل است، ادعا می کرد که این شرکت بین سال های 2009 و 2009 علیه ناشران AdSense کلاهبرداری کرده است. 2012. ظاهراً این طرح تا حدی شامل بستن حسابهای ناشران AdSense پردرآمد درست قبل از دوره پرداخت آنها به منظور جبران […] - بعد از مبارزه تلخ، صنعت از “انتخاب مرورگر” استقبال می کند (AKA Do Not Track)
صنعت تبلیغات آنلاین ظاهراً در مورد “نباید” عمل کرده است. آهنگ» (DNT). با توجه به AdWeek، اتحاد تبلیغات دیجیتال به زودی از یک راه حل DNT پرده برداری خواهد کرد که به طور مستعار “انتخاب مرورگر” نامیده می شود. این مقاله میگوید: «محصول نهایی شامل برخی از نشانههای برنامه خودتنظیمی انتخاب تبلیغات DAA است که […] - آیا یک دکمه ورود به سیستم جدید غیر Google+ نابودی Google Plus را تأیید می کند؟
روز جمعه، رئیس +Google، ویک گاندوترا، از سمت خود کنارهگیری کرد و شایعاتی مبنی بر مرگ +Google آغاز شد. خوب گوگل تایید کرد که چنین طرحی وجود ندارد و به ساختن یک تجربه زیبا برای کاربران ادامه خواهد داد. خوب، اواخر دیروز یک دکمه جدید در طبیعت مشاهده شد که ممکن است نشان دهنده […] - برنامه های برنده ایمیل: آیا کار می کنند؟
برای هر بازاریاب، نه فقط بازاریابان ایمیل، حفظ مشتریان یک کار مهم و در عین حال چالش برانگیز است. مشترکین غیرفعال دو مشکل را برای بازاریابان ایمیلی ایجاد می کنند: یکی بدیهی است که فقدان تبدیل یا خریدی است که مایه حیات کسب و کارها است. دیگری کاهش قابلیت تحویل است. از آنجایی که فیلترهای هرزنامه بیشتر و بیشتر به مشارکت مشترک متکی هستند، […] - دیک کاستولو از توییتر: “شرکتهای بسیار کمی دیگر با این نوع دسترسی وجود دارند”
ناشران، سازندگان محتوا و بازاریابان به مقیاس و تعامل اهمیت میدهند—پلتفرم ما به طور فزایندهای هر دو را ارائه میکند. . – @dickc #TWTRearnings — TwitterIR (@TwitterIR) 29 آوریل 2014 توییتر این روزها وال استریت را خشنود نمی کند. تبلیغ کنندگان؟ اگر به مدیرعامل توییتر دیک کاستولو اعتقاد دارید، این داستان دیگری است. در کنفرانس تلفنی با سرمایه گذاران سه شنبه پس از انتشار […] - مطالعه: اشتراک گذاری آنلاین مثبت، قصد خرید را تا 9.5 درصد افزایش می دهد
تا به حال فکر کرده اید که نقد اجتماعی درخشان طرفداران شما چقدر ارزش دارد؟ به نظر می رسد از 0.33 دلار برای یک کالای خواربار بدون مارک تا 8560 دلار برای بررسی خودروی لوکس توسط یکی از دوستان نزدیک یا یکی از اعضای خانواده است. دادههای اجتماعی و ابزار اشتراکگذاری ShareThis مطالعهای را در کنار مرکز رسانههای Paley انجام داد که […] - بهترین نقل قول ها و آمار از Buzzfeed، Microsoft و Yahoo NewFronts
دیروز، Buzzfeed، Microsoft و Yahoo پیشنهادات ویدیوی آنلاین خود را در The Digital Newfronts در نیو به صدها فعال صنعت تبلیغات نشان دادند. York – پاسخ دیجیتالی به تلویزیونهای سنتی پر آب و برق. ما در مورد هر رویداد گزارش دادهایم، در زیر مجموعهای از اظهارات مدیران اجرایی ارائه شده است که همراه با برخی از آمارهای برجسته […]
در دسترس بوده است
موجود است
گفت: «ما می دانیم که برخی از مردم از فشار دادن این دکمه آبی می ترسند.
بود.
باشد
دارند
شرکت
طول کشید
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
- راهنمای Insider’s لینکدین برای بازاریابی: مصاحبه با جیسون میلر از لینکدین، www.exacttarget.com
- Reaction to Facebook راه اندازی شبکه مخاطب: MediaCom، Cake، YD، ZenithOptimedia، TubeMogul، Nexage، Millennial Media، Celtra، OMD، www.thedrum.com
- درس های بازاریابی رسانه های اجتماعی از چهار فیلم کلاسیک، وبلاگ بازاریابی آنلاین
- تویتر به محرومیت دونالد استرلینگ توسط NBA واکنش نشان داد، وبلاگ رسمی توییتر
- چه آماری مهم است: راهنمای قطعی معیارهای رسانه های اجتماعی، blog.bufferapp .com
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.