هدف این سازمان افزایش آگاهی مصرف کنندگان و همچنین سیاست گذاران ایالات متحده در مورد کلاهبرداری های آنلاین مربوط به تبلیغات است. TrustInAds.org به طور منظم هشدارهای روند تبلیغات بد را منتشر می کند. این یک پیگیری Ads Integrity Alliance که فروشندگان اصلی تبلیغات دو سال پیش تشکیل دادند اما پس از یک سال متوقف شدند. TrustInAds.org امیدوار است که با اطلاع رسانی و آموزش به مصرف کننده موفقیت بیشتری کسب کند.
هشدار اولیه Bad Ads Trends گروه، کلاهبرداری های تبلیغاتی پشتیبانی فنی را برجسته می کند. فیسبوک و گوگل هر دو تبلیغکنندگانی پیدا کردند که خود را نمایندگان رسمی شرکتهای فناوری مختلف معرفی میکردند که خدمات پشتیبانی را برای مسائلی مانند مشکلات ورود به سیستم در جیمیل و فیسبوک ارائه میکردند. سپس کاربران تشویق شدند تا «نرمافزار ویژه» حاوی بدافزار، نرمافزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و هر تعداد دیگری از برنامههای آلوده کننده را دانلود و نصب کنند تا مشکلی را حل کنند.
اغلب آگهیها و صفحات فرود حاوی 1-800 شماره بودند تا کلاهبرداری را آفلاین کنند و تشخیص فعالیت کلاهبردارانه را برای Google و Facebook از طریق برنامههای شناسایی خودکارشان دشوارتر کنند.
در این بررسی، گوگل و فیس بوک می گویند بیش از 4000 حساب تبلیغ کننده مشکوک مرتبط با بیش از 2400 وب سایت پشتیبانی فنی را حذف کرده اند. (برای نگاهی به ظاهر برخی از این تبلیغات در تابستان گذشته در Google، به پوشش ما در مورد این موضوع از آگوست گذشته در سرزمین موتورهای جستجو مراجعه کنید Spotted: نقض های خیره کننده خط مشی AdWords که فیس بوک و گوگل نباید از آن خوشحال باشند.)
راب هارالسون، مدیر اجرایی TrustInAds.org گفت: «در حالی که از نظر حجم و دامنه محدود است، این کلاهبرداریهای تبلیغاتی پشتیبانی فنی نه تنها برای قربانیان، بلکه برای پلتفرمهای تبلیغاتی، ناشران و تبلیغکنندگان قانونی نیز یک مشکل واقعی ایجاد میکند. “شرکتهای اینترنتی سخت کار کردهاند تا این تبلیغات را از پلتفرم خود حذف کنند، اما به کمک مصرفکنندگان نیز نیاز دارند.”
این گروه صفحهای را در سایت راهاندازی کرده است که در آن مصرفکنندگان میتوانند آگهیهای مشکوکی را که در پلتفرمهای AOL، Facebook، Google و Twitter میبینند در http://trustinads.org/report گزارش دهند.
هارالسون ادامه داد: «تبلیغات به اینترنت امروزی کمک مالی میکند و به رشد کسبوکارها کمک میکند، و ما میخواهیم تجربه مردم از تبلیغات را برای همه در وب مثبت نگه داریم». “برای همه – مردم، بازاریابان، پلتفرم ها و سیاست گذاران – مهم است که اکوسیستم شکوفا شود.”
در گزارش خود که در ژانویه منتشر شد، Google آن را گزارش کرد بیش از 350 میلیون تبلیغ بد را در سال 2013 حذف کرد. علاوه بر این، گفت که بیش از 100000 شکایت در مورد نرم افزارهای مخرب و نوار ابزار دریافت کرده است. دانلود می کند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.