اعلانیه
اعلانیه

تماشا کنید: کوکا نوشیدنی و تشکر از طریق هواپیماهای بدون سرنشین به کارگران آسمان‌خراش می‌دهد

coke_drone_singapore

در سنگاپور، بیشتر همه چیز توسط کارگران مهاجر ساخته شده است. آنها بخش نامرئی و نامرئی از جمعیت هستند که عمدتاً توسط ساکنان شهر مورد توجه قرار نمی گیرند. آنها دور از خانه و خانواده خود زندگی می کنند و از فرهنگ خود جدا هستند.

کوکاکولا با همکاری با Ogilvy & Mather Singapore تصمیم گرفت تا مقداری عشق و قدردانی را نسبت به این افراد نشان دهد که بسیاری از خود را برای ایجاد سنگاپور داده اند.

با راه اندازی جنبش مهربانی سنگاپور، کوکا و اوگیلوی با هزاران سنگاپوری تماس گرفتند و از آنها خواستند پیام های قدردانی برای کارگران ایجاد کنند. سپس تصاویری از این ماساژها را روی قوطی های کوکاکولا چسباندند و در جعبه ها قرار دادند.

و در ترکیبی لذت‌بخش از جدیدترین هدف‌گیری‌های مد روز و فوق‌هوشمند، جعبه‌ها توسط پهپادها به سمت آسمان حمل شدند و به کارگران بر فراز آسمان‌خراش‌هایی که برای ساختن آن بسیار سخت تلاش می‌کنند، تحویل داده شدند.

چه کار فوق العاده دلچسبی برای یک برند انجام می دهد. اوه، بله، آنها به نفع خودشان تبلیغات می کنند، اما فقط فکر کنید که زندگی در یک کشور خارجی دور، دور از خانه خود و خانواده شما در حال انجام کاری که تا حد زیادی نادیده گرفته می شود، چگونه خواهد بود. واضح است که این کارگران از دریافت این پیام ها و درک آن بسیار خوشحال بودند. شاید آن‌طور که فکر می‌کردند نامرئی نباشند.

]http://youtu.be/sj4A6g2GP30[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *