اعلانیه

قیمت تعمیرات کابینت چقدر است؟

فروش

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 11 بازدید
اعلانیه

قیمت تعمیرات کابینت چقدر است؟

عواملی که بر قیمت تعمیر کابینت تاثیر دارند

تعمیرات کابینت و هزینه های آن وابسته به عواملی است که ممکن است این هزینه ها را به مقدار زیادی دستخوش تغییر قرار دهد. متریال کابینت و نوع خدماتی که قرار است توسط تیم متخصص ارائه داده شود بر هزینه ی کلی تأثیر دارد. در زیر به بررسی این عوامل می پردازیم.

تعمیر کابینت و هزینه ی آن ارتباط مستقیمی با متراژ و متریالی دارد که برای ساخت آن استفاده شده است. موارد متعددی در تعمیر کابینت وجود دارد که هر کدام نیز بر هزینه ی کلی کار تأثیر به سزایی دارند.

تعمیرات جزئی کابینت

بیشترین درخواست خدمات تعمیرات کابینت مربوط به کارهایی از قبیل عملکرد کابینت ها، لولاها و کشوها است. قفسه های درداری که در ساخت آن ها از شیشه استفاده شده است در صورتی که نیاز به تعویض شیشه باشد قسمت بر اساس نوع انتخابی و به صورت متری بر هزینه کل تأثیر می گذارد. باید به این نکته دقت داشته باشید که این قسم از خدمات و هزینه مواد اولیه اکثر اوقات از دستمزد اصلی کار بیشتر آب می خورد.

شکستگی و تعمیرات کابینت

اکثر کابینت ها از چوب یا ام دی اف ساخته شده اند. اگر درجه ی کیفیت این متریال پایین باشد، ضربه های شدید باعث می شود تا آسیب های جدی به آن ها وارد شود. اگر پوسیدگی و بادکردگی در اثر تماس با آب یا شکستگی اتفاق افتاده باشد، تنها راهی که وجود دارد، بازسازی بخش مورد نظر از کابینت است. البته باید بتوانید همان ام دی اف یا نوع چوبی که در ساخت کابینت به کار رفته را پیدا کنید تا همسان با دیگر قسمت ها باشد و جلوه ای نازیبا نداشته باشد.

رگلاژ کردن درها و تعمیرات کابینت

درهای کابینت که امروزه ساخته می شوند لولایی در آن ها تعبیه شده که از به هم خوردن آن ها جلوگیری می کند. به دلیل این که باز و بسته کردن در کابینت به وفور انجام می گیرد، این لولاها باعث آسان شدن این کار می شوند. از بین رفتن خواص گرفت و گیر در پیچ و مهره ها و خارج شدن این لولاها از ریل به علت نداشتن تناسب با جنس و نوع شان با وزن آن ها، باعث می شود که در کابینت از رگلاژ خارج شود. این مسئله باعث می شود تا در کابینت به صورت درست و با زاویه استاندارد قرار نگیرد و بخش از در باز بماند.

در این موارد تعمیرکار کابینت، یا لولا ها را رگلاژ می کند یا مجبور به تعویض لولا ها می شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که بخشی از چارچوب کابینت یا محلی که لولا با آن اتصال دارد شکسته باشد که اوضاع بدتر از قبل خواهد شد.

تعویض جک نگهدارند و تعمیرات کابینت

برخی از درهای کابینت درهای عمود بازشونده دارند. این درها در بخش بالایی قرار می گیرند و از جک کابینت برای باز ماندن در هنگام کار استفاده شده است. مشکل در عملکرد این جک ها یا شکستن آن ها از دیگر مواردی است که در تعمیرات کابینت زیاد دیده می شود. البته خودتان هم می توانید از ابزار فروشی اقدام به خرید جک کنید و با یک پیچ گوشتی جک جدید را روی قسمت مخصوص خود قرار دهید.

پایه های کابینت های قسمت پایینی در تعمیرات کابینت

ساخت اولیه و دیزاین تأثیر زیادی در مقاومت کابینت دارد. استفاده از متریال و یراق آلات بی کیفیت بیشتر شما را در آینده محتاج تعمیرات کابینت می کند. پایه های فلزی که در ردیف پایینی کابینت قرار دارند اهمیت زیادی دارند و پایه های فلزی و استیل با کیفیت در این بخش مناسب تر است. پایه های پلاستیکی و خشک در اثر تکان های کم و به مرور زمان دچار شکستگی می شوند.

تعویض درب و تعمیرات کابینت

این تغییرات تا حد زیادی جز تعمیرات کلی هستند و جز کارهای جزئی قرار داده نمی شوند. اگر چارچوب اولیه و اسکلت اصلی این کابینت ها کیفیت لازم را داشته باشد می تواند با تعویض درها تغییراتی جذاب هم در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کرد. در این موارد قیمت نهایی نیز باید مد نظر قرار گیرد؛ زیرا در بازار ساخت و ساز کابینت گزینه های بسیار متعددی پیش روی شما قرار می گیرد که ممکن است هزینه ی تعمیرات شما را حتی به اندازه ی یک دست کابینت نو هم بالا ببرد. از این رو بهتر است قبل از اقدام برای این کار با یک فرد متخصص مشورت کنید و در صورتی که اسکلت کابینت تان ارزش خرج کردن دارد دست به این اقدام بزنید.

رنگ کاری کابینت

پالت بی نهایت و رنگ های مخصوص و برچسب های موجود در بازار می تواند گزینه ای ارزان قیمت برای تغییر دکوراسیون و تعمیرات کابینت محسوب شود.

خدمات فوق توسط متخصصان کابینت سازی قابل اجرا است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *