پس از فصل تعطیلات بزرگ درصد افرادی که مالک کتابخوانهای الکترونیکی و تبلتها تقریباً دو برابر شده است – از حدود 10 درصد در اوایل دسامبر به 19 درصد در ژانویه. داده ها از چندین نظرسنجی تلفنی در پروژه اینترنتی پیو بین اواخر نوامبر و ژانویه انجام شد.
نمودار زیر یک تفکیک جمعیتی دارندگان رایانه لوحی (نه eReader) را نشان می دهد. آنها کمی بیشتر از مردان، جوان تر از 50 سال و کمی تحصیل کرده تر و ثروتمندتر هستند. با این حال توزیع نسبتاً یکنواخت در بین دستهها است – نشان میدهد که تبلتها در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند.
اگر این نظرسنجی نماینده جمعیت بزرگتر باشد (پیو میگوید که چنین است) و بتوان آن را به جمعیت بزرگتر تعمیم داد، به این معنی است که 44.6 میلیون نفر در ایالات متحده اکنون دارای تبلت هستند (بیشتر iPad، Kindle Fires و Nooks).
بازاریابان اکنون باید این دستگاه ها را به عنوان یک دسته مهم بشناسند. Google به سهم خود تبلیغات مخصوص تبلت را ارائه می دهد گزینه ها. علاوه بر این، دارندگان رایانه لوحی خیلی بیشتر هستند احتمالا نسبت به گوشی های هوشمند برای تکمیل تراکنش.
تبلتها که بیشتر در خانه استفاده میشوند، واقعاً جایگزین رایانه شخصی هستند تا «دستگاههای همراه». طبق دادههای comScore (Q3)، 6.6 درصد از افراد در “EU5” دارای تبلت هستند. بدون شک این تعداد بعد از تعطیلات بیشتر است.
مدخلهای مرتبط
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.