دیروز نیمی از تولد برای صفحات مارک Google+ بود. به افتخار این سالگرد، شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی، Simply Measured، گزارشی منتشر کرد با تمرکز بر پذیرش صفحه برند +Google و تعامل از ابتدا. Interbrand 100 در اندازه گیری تمام آمارهای مطالعه استفاده می شود. یک ثابت در تمام داده ها رشد است. تعداد دایرهها برای Interbrand 100 از آرپیل تا ماه می تقریباً دو برابر شد:
میانگین تعامل هفتگی دایرهگر از فوریه 112 درصد افزایش یافته است. یکی از محرک های کلیدی برای این رشد، تعامل محتوا است. در طول ۳ ماه گذشته، تعامل محتوا ۶۵٪ افزایش یافته است. در اینجا نگاهی به رایج ترین انواع تعامل می اندازیم:
این گزارش همچنین نشان میدهد که تعامل برند در ساعت 9 صبح افزایش مییابد، سپس برای بقیه روز کاهش مییابد. این کاملاً برعکس فیسبوک است که در آن محدوده 1-4 بعدازظهر بیشترین طنین را دارد.
جای تعجب نیست که برندها بیشترین مشارکت را در طول هفته میبینند (به احتمال زیاد به دلیل این واقعیت که در طول هفته 4 برابر بیشتر پست میکنند.) چهارشنبه نه تنها بیشترین پستهای برند را مشاهده میکند، بلکه تعامل را نیز مشاهده میکند:
>
چه نوع محتوایی برای برندها کار می کند؟ پاسخ ظریف نیست: عکس. به دنبال این باشید که این روند فقط از زمان جدیدترین تغییرات طرحبندی رشد کند. /a>.
برای اطلاعات بیشتر و دادههای مطالعه، به Simply Measured.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.