این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- ComScore: ترافیک جهانی +Google از نوامبر 66 درصد افزایش یافته است
ترافیک به +Google از ماه نوامبر در سراسر جهان 66 درصد افزایش یافته است و در همان بازه زمانی در ایالات متحده 82 درصد افزایش یافته است. این اعداد دیروز توسط مورتن میرستاد، مشاور ارتباطات مستقر در اسلو، با ذکر منبع comScore در +Google پست شد. ComScore امروز بعدازظهر اعداد را با ما تأیید کرد و موارد زیر را […]
به اشتراک گذاشت
- اوه: Google اذعان میکند که هنوز مقداری دادههای بار وایفای جمعآوریشده از طریق خودروهای نمای خیابان
علیرغم تضمینهای خلاف آن، گوگل امروز به دفتر کمیساریای اطلاعات بریتانیا (ICO) گفت که هنوز برخی از دادههای محموله WiFi مربوط به خودروهای نمای خیابان جمعآوریشده در سال 2010 را در اختیار دارد. این دادهها ممکن است شامل اطلاعات شخصی مانند نام کاربری، رمز عبور باشد. و آدرسهای ایمیلی که Google از طریق شبکههای WiFi ناامن جمعآوری کرده است. مجموعه Google از […]
- بخش بازاریابی: همسایههای نزدیک، تبلیغات جستجوی فیسبوک و GoodData
در حالی که نتایج Q2 برای Zynga و فیسبوک در کانون توجه قرار گرفت، تلاشهای Foursquare و Nextdoor همچنان ادامه مییابد تا به جای سراب، بیش از حد محلی، آیندهای واقعی به نظر برسد. و به نظر می رسد ارائه دهندگان جدیدی مانند GoodData و Retention Science به خوبی به بازاریابان کمک کنند تا با افزایش حجم و پیچیدگی داده ها مقابله کنند. Zynga تبر را به […]
می برد
- 5 سوال برای مدیر ارشد وابسته جاش اسپولدینگ
اگر کسبوکار آنلاین خود را داشتید که سالانه شش رقم به آن اضافه میشد، آیا به این فکر میکردید که برای شخص دیگری بهعنوان مدیر وابسته آنها موقعیت دیگری را انتخاب کنید؟ پاسخ اولیه من این است: “به هیچ وجه!”. در ابتدا، برای من منطقی نیست که چرا روی رشد تجارت یک بازاریاب دیگر کار کنم در حالی که می توانم […]
- بازاریابی مجدد اکنون در دسترس با Google Analytics
امروز Google Analytics اعلام کرد که کد رهگیری آن اکنون به مشتریان AdWords امکان می دهد تا لیست های بازاریابی مجدد را بر اساس مخاطبان خاص یا کاربرانی که به محصولات خاص علاقه نشان می دهند ایجاد کنند. این بدان معناست که به جای افزودن برچسب بازاریابی مجدد، وب سایت هایی که از Google Analytics استفاده می کنند می توانند از کد خود استفاده کنند. اگر با بازاریابی مجدد آشنایی ندارید […]
- افزونه «نوار توصیهها» فیسبوک به بازدیدکنندگان کمک میکند تا محتوای یک سایت را پیدا کنند
یک افزونه جدید فیس بوک، “> ظاهر می شود
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- چرا توییتر باید زیرساخت های خود را باز کند، GigaOM
- 5 نکته مهم از درآمد فیس بوک تماس، نیویورک تایمز
- افزودن پرداخت ماریسا مایر در Yahoo، نیویورک تایمز
- اپل برای خرید AuthenTec به قیمت 356 میلیون دلار، رویترز
- Ap’s، ژورنال برای GoogleneAp’li,dhtml”>Ap’li, ژورنالAp’li,dhtml
- Google Move Buoys Chicago Journali>, Tech Hub
- بیایید واضح باشیم: فیس بوک یک شرکت بزرگ است — این انتظارات بازار است که مضحک بود، www .businessinsider.com
- سامسونگ، شرکت سامسونگ، سه ماهه دوم فروش گوشیهای هوشمند، تقریباً دو بار میگوید: شرکت سامسونگ در سه ماهه دوم عرضههای گوشیهای هوشمند اپل، تقریباً دو برابر میگوید. .com
- چه کاری ماریسا مایر باید انجام دهد تا فلیکر عالی شود (دوباره)، blogs.photopreneur.com
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.