این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.
عنوان
فیس بوک گزارش مالی سه ماهه سوم خود را منتشر کرده است و اعداد و ارقامی در دسته بندی تبلیغاتی بسیار مهم وجود دارد. به طور کلی، درآمد برای سه ماهه به 1.26 میلیارد دلار رسید که نسبت به سه ماهه سوم 2011 افزایش 32 درصدی و سومین سه ماهه متوالی افزایش درآمد داشت. این شرکت 1.09 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در این سه ماهه را گزارش کرده است، […]
اکنون میتوانید یک نوع تبلیغ جدید را در پلتفرم سلفسرویس LinkedIn، تبلیغات ویدیویی، پیدا کنید. کاربران تبلیغات لینکدین میتوانند یک تبلیغ ویدیویی را در مکان تبلیغاتی استاندارد 300 در 250 پیکسل اجرا کنند و همچنین ویدیوهای یوتیوب و ردیابی خود را نیز به اشتراک بگذارند. هنگامی که کاربر روی یک تبلیغ ویدیویی کلیک می کند (مانند “اعلام: […]
عنوان
همانطور که انتظار می رفت، اپل امروز آیپد مینی جدید خود را معرفی کرد. یکی از حوزههای کلیدی که مورد بررسی قرار گرفت، قیمتگذاری بود. برای کسانی که به طور جدی از قیمت آگاه هستند، به نظر نمی رسد که iPad Mini یک تغییر دهنده بازی باشد. قیمتهای مقایسهای در زیر، همراه با مشخصات فنی که iPad Mini را در برابر رقبای خود قرار میدهد. در طول این رویداد چیزهای زیادی در مورد چگونگی […]
ساخته شد
بازاریابی محتوا در حال تبدیل شدن به یک تاکتیک محبوب در استراتژی های بازاریابی دیجیتال در همه صنایع است. کسب و کارها با ارائه منظم محتوای باکیفیت به مخاطبان، با تفکر و عمل مانند ناشران کنار می آیند. به طور معمول، پروژههای بازاریابی محتوا دارای بخشهای متحرک زیادی هستند که در زمانهای مختلف کنار هم قرار میگیرند تا یک […]
عنوان
ماه گذشته StumbleUpon Lists را منتشر کرد، یک کلاه عنصری شبیه به Pinterest به کاربران اجازه می داد لیستی از صفحات وب ایجاد کنند. این نسخه بتا و بخشی از StumbleUpon جدید و بهبود یافته بود. از زمان راهاندازی بتا، ویژگیهای جدید با سرعتی بسیار بالا رفتهاند. 45000 لیست StumbleUpon ایجاد شده است، همه چیز از خوشنویسی گرفته تا وافل رافل. کد رنگی […]
امروز صبح اپل آیپد مینی را که مدتها شایعه شده بود، یک صفحهنمایش رتینا ۱۳ اینچی مک بوک پرو و یک آی مک جدید و نازکتر معرفی کرد. iPad Mini (طبق شایعات) از 329 دلار شروع می شود. در زیر وبلاگ زنده من از این رویداد است: برای اولین بار در حداقل چند سال، شما می توانید […]
در طول دهه گذشته، بازاریابی دیجیتال و تبلیغات به دلیل پیشرفت سریع فناوری و تکنیک های تحلیلی به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از جنبه های فناوری که در طول زمان به طور قابل توجهی تغییر کرده است و همچنان تأثیر قابل توجهی دارد، وضوح صفحه نمایش مخاطبان بازاریاب است. نمایشگر رتینا جدید اپل و فشار بازاریابی گسترده […]
طبق گفته Chitika، بیش از 60 درصد دستگاههای iOS آمریکای شمالی/آیفونهایی که در شبکه آن نمایش داده میشوند، iOS 6 را نصب کردهاند. این در تضاد قابل توجهی با اکوسیستم اندروید است، جایی که تنها 1.8 درصد از دستگاه ها از آخرین نسخه “Jelly Bean” سیستم عامل استفاده می کنند. تنها یک چهارم گوشیهای اندرویدی […]
کار میکنند
اولین گزارش درآمد شرکت یاهو تحت مدیریت ماریسا مایر، مدیرعامل جدید، هنوز در حال انجام است. همانطور که من این را تایپ می کنم، کن گلدمن، مدیر مالی جدید یاهو در اولین روز حضورش در شرکت، در حال بررسی وضعیت مالی یاهو است. اما تمرکز اصلی این تماس، خود مایر است – این اولین فرصت او برای صحبت با سرمایه گذاران و مردم است […]
یاهو اولین درآمد سه ماهه خود را با ریاست ماریسا مایر گزارش کرد. زمانی که یاهو برآوردهای تحلیلگران اجماع را شکست داد، او کمی هدیه دریافت کرد. درآمد سه ماهه این شرکت نسبت به سال گذشته تقریباً 2 درصد رشد کرد و به 1.09 میلیارد دلار (در مقابل 1.07 میلیارد دلار) رسید. درآمد GAAP 1.2 میلیارد دلار بود. (پست مرتبط مت مک گی در مورد درآمد […]
را ببینید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.