پس از تسویه تقریباً 20 میلیارد دلار در نیمه اول سال 2013، اعداد سه ماهه سوم باعث شد هزینه تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده به بالای 40 میلیارد دلار برسد. در سال 2012، هزینه تبلیغات اینترنتی به 36.6 میلیارد دلار، افزایش 15 درصدی نسبت به سال 2011.
دیوید سیلورمن، شریک در PricewaterhouseCoopers US، که این تحقیق را با مشارکت IAB انجام می دهد، گفت: “یک بار دیگر، بازاریابی تعاملی شاهد دستاوردهای قابل توجهی است.” «تحرک دیجیتال غیرقابل انکار است، زیرا تبلیغات تعاملی ثابت کرده است که کانالی فوقالعاده قدرتمند برای دسترسی به مشتریانی است که بیش از همیشه زمان خود را روی صفحههای دیجیتال میگذرانند.»
سه ماهه چهارم سال 2012 اولین باری بود که هزینه تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده از مرز 10 میلیارد دلار گذشت.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.