از سرزمین بازاریابی:
- گزارش: استفاده از توییتر در میان آمریکایی های آفریقایی تبار سن 18 تا 29 سال به 40 درصد می رسد
گزارش اخیر از مرکز تحقیقات Pew نشان داد که میزان بالایی استفاده از توییتر در میان جوانان آفریقایی آمریکایی، با 40 درصد از کاربران اینترنت آفریقایی آمریکایی 18 تا 29 ساله در توییتر در مقایسه با 28 درصد از سفیدپوستان در همان گروه سنی. به گفته پیو، پذیرش عمومی سایت های رسانه های اجتماعی برای هر دو تقریباً برابر است […] - مطالعه: آمریکایی ها در یکی از 6 “شخصیت معامله” قرار می گیرند
Experian با مطالعه “شخصیت های معامله” منتشر شده است. این به دنبال سنجش چگونگی شناسایی گروههای مصرفکننده مختلف خود و علاقهشان به پیشنهادات و تخفیفها است. این داده ها از «مطالعه ملی مصرف کنندگان سیمونز بهار 2013، یک نظرسنجی جامع از 24374 بزرگسال آمریکایی» گرفته شده است. Experian می گوید این داده ها را می توان به کل […] - تجربه را به اشتراک بگذارید: تیم خود را به SMX West بفرستید… و از 15% تا 35% صرفه جویی کنید
آموزش و ابزارهای مورد نیاز را برای یک سال 2014 موفق و سودآور به تیم بازاریابی خود بدهید. SMX West تاکتیک های ضروری را در زمینه SEO، جستجوی پولی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی تلفن همراه و موارد دیگر ارائه می دهد. با 60 جلسه برای انتخاب، اعضای تیم شما می توانند ارائه ها را بر اساس مسئولیت ها، سطح مهارت و نیازهای سازمان شما انتخاب کنند. […] - شبکه تبلیغاتی یاهو متهم به توزیع بدافزار بین میلیونها کاربر خارج از ایالات متحده است
طبق گزارشی در آخر هفته در وبلاگ فناوری واشنگتن پست The Switch، دو شرکت امنیت اینترنتی هلندی فاش کردند که سرورهای تبلیغاتی یاهو به طور ناخواسته بدافزار را توزیع می کردند. بر اساس بیانیه ای که یکی از سخنگویان یاهو به واشنگتن پست ارسال کرده است: در یاهو، ما ایمنی و حریم خصوصی کاربران خود را جدی می گیریم. ما اخیراً […] - Google برای وارد کردن اندروید به “اتومبیل متصل”، Open Auto Alliance را اعلام کرد
با تکرار “Open Handset Alliance” اولیه خود برای ارتقای توسعه و پذیرش اندروید، گوگل و تعدادی از خودروسازان صبح امروز “اتحاد خودروهای باز” (OAA) را اعلام کردند. هدف این است که اندروید را در «ماشین متصل» بسازیم. اعضای OAA در حال حاضر شامل آئودی، جنرال موتورز، هیوندای و انویدیا هستند. در ژوئن 2012، اپل اعلام کرد که با […] - YP شبکههای Sense پلتفرم تبلیغات محلی را خریداری میکند
ارائهدهنده تبلیغات مبتنی بر مکان YP، Sense Networks را با مبلغی نامشخص خریداری کرده است. Sense Networks تقریباً در سال 2003 تأسیس شد و به یک پلتفرم جمعآوری داده و هدفگیری تبلیغات موبایلی تبدیل شد. از طریق مبادلات تبلیغاتی تلفن همراه، مناقصه و موجودی را در زمان واقعی ارائه می دهد. Sense Networks قابلیتهای موقعیتیابی، هدفگیری رفتاری و هدفگیری مخاطب را ارائه میدهد. همچنین […] - آشنا شوید: گری واینرچوک، نویسنده پرفروش و مدیر عامل شرکت VaynerMedia
گری واینرچوک به عنوان مدیر عامل VaynerMedia یک کارآفرین با استعداد، یک متخصص رسانه های اجتماعی خودآموز و یک پرفروش است. نویسنده. در هشت سالگی، هفت غرفه لیموناد در محلهاش راهاندازی میکرد و در ده سالگی به فروش کارتهای بیسبال در مراکز خرید محلی روی آورد. گری […] - معیارهای بازاریابی برای پذیرش و نادیده گرفتن
هیچ کس نباید در این مرحله مخالف باشد که جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها می تواند نشان دهد که کدام برنامه های بازاریابی کار می کنند، کدام یک با شکست مواجه می شوند و چرا. بازاریابان امروزی به هزاران داده دسترسی دارند – اما چگونه می توانیم بین معیارهای مفید و نامربوط تفاوت قائل شویم؟ فقط یک عامل تعیین کننده وجود دارد: درآمد. به یاد داشته باشید که هدف اساسی […]
پیش بینی کرد
را شناسایی کردیم
همکاری می کند
را ارائه می دهد
در دبیرستان در حالی که در مشروب فروشی خانوادگی خود کار می کرد
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
دامنه
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.