اعلانیه
اعلانیه

نکاتی در مورد اجاره آپارتمان و سوئیت مبله

اجاره آپارتمان مبله و سوئیت ارزان قیمت برای افرادی که قصد دارند برای مدتی محدود در یک مکان زندگی کنند یا از اسباب کشی فراری هستند مناسب است. هنگام اجاره این نوع منازل باید یک سری نکات را مد نظر قرار دهید تا در زمان خالی کردن آپارتمان یا سوئیت به مشکل برنخورید.

اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران شامل منزلی است که دارای اثاث و مبل باشد. هر چند استفاده از این منازل دارای مزایای زیادی است، اما باید بدانید که اجاره و تحویل آن به علت داشتن وسایل متعدد ممکن است کمی پیچیدگی داشته باشد و باید دقت کافی را در این مورد داشته باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و با صاحب خانه به تنش برنخورید.

اجاره آپارتمان مبله مورد توجه چه افرادی است؟

اجاره سوئیت مبله ارزان برای کسانی که برای مدتی کوتاه قصد اقامت در یک شهر را دارند و نمی خواهند هزینه ی اقامت در هتل را بپردازند بهترین گزینه است. از این رو با پرداخت هزینه ای کمتر می توانند خانه و وسایل اولیه زندگی را در اختیار داشته باشند.

مزیت دیگر این آپارتمان ها خلاص کردن شما از اسباب کشی است و زمانی که زمان قراردادتان تمام شد، به راحتی ساک خود را برمی دارید و خانه را ترک می کنید. از این رو وقت خود را بابت شستشو، بسته بندی، جمع آوری و باز کردن و چیدن اسباب خانه هدر نمی دهید و به خانه ای دیگر در مکانی دیگر می روید.

قیمت اجاره آپارتمان مبله بسته به امکاناتی که دارد متفاوت است. خانه های مبله معمولا وسایلی متعارف دارند؛ اما اگر می خواهید خانه ای لوکس در اختیار داشته باشید و از امکاناتی چون بیلیارد و تنیس در آن بهره مند شوید. همچنین مبلمانی مرغوب و پرده های گران قیمت داشته باشد باید هزینه ای بیشتر خرج کنید.

وسایل را در هنگام اجاره آپارتمان مبله چک کنید

باید با دقت کامل وسایل منزل را چک کنید و هیچ جا را از قلم نیندازید. وسایل برقی را روشن کنید و از سالم بودن آن ها مطمئن شوید. در نهایت هم لیست وسایل منزل را از صاحب خانه تحویل بگیرید و با دقت چک کنید.

برای جلوگیری از احتمال آسیب دیدن وسایل، هنگام اجاره آپارتمان مبله هر وسیله ای را که نیاز ندارید تحویل نگیرید یا آن را با مشورت صاحب خانه به کمد یا انباری منتقل کنید یا به صاحب خانه تحویل دهید تا مسئولیتی در قبال آن نداشته باشید.

اجاره آپارتمان مبله و آسیب های احتمالی به لوازم

قبل از این که در ساختمان یا سوئیت خود مستقر شوید و در هنگام عقد قرارداد در مورد آسیب های احتمالی به توافق برسید. ممکن است با صاحب خانه به توافقاتی شفاهی در زمینه ی آسیب ها و میزان خسارات برسید اما این توافقات در مواقع تخلیه چندان به کار شما نمی آیند. پس ریز و درشت توافقات را در قولنامه ذکر کنید و آسیب هایی و کمبودهای خانه را لیست کنید و ضمیمه قولنامه کنید.

می توانید در هنگام اجاره آپارتمان مبله در غرب تهران و عقد قرارداد به دو صورت عمل کنید؛ مثلاً معیار طبق قوانین مستأجر و صاحب خانه باشد که نگهداری روزمره و تعمیر از مستأجر و تعمیرات عمومی به عهده ی صاحب خانه باشد؛ مثلاً هنگامی که به یک خانه وارد می شوید و چند روز بعد لوله فاضلاب مشکل پیدا می کند باید صاحب خانه تعمیر کند و در صورتی که مبل را پاره کنید یا فرش را بسوزانید باید از جیب خودتان خرج کنید.

اگر در توافقات تعمیر خانه بر عهده ی شما قرار گرفت حتماً از کارشناسان فنی برای بررسی محل کمک بگیرید.

نکته ی دیگری که هنگام اجاره آپارتمان مبله لوکس در تهران باید در نظر داشته باشید این است که اگر خانه ی بیمه ای را پیدا کنید با خیالی راحت تر در آن اقامت می گزینید. شاید این خانه ها چندان تعدادشان زیاد نباشد ولی اگر در بین موارد پیشنهادی یکی از آن ها بیمه بود سعی کنید آن را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید و روی آن بیشتر فکر کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *