اعلانیه

بیمه مسافرتی چیست؟

فروش

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 17 بازدید
اعلانیه

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی چه مزایایی دارد؟

بیمه مسافرتی، بیمه ای است که برای افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند صادر میشود و برای پوشش هزینه های پزشکی، گم کردن چمدان وسایل سفر، لغو سفر، سوانح هوایی و دیگر خساراتی که ممکن است در طول سفر به مسافر وارد شود در نظر گرفته شده است.

شرکتهای بیمه ای داخلی بسیاری مانند بیمه سامان، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه ملت، بیمه دی، بیمه رازی و… خدمات صدور بیمه مسافرتی را به مسافران ارائه میکنند. این شرکتها با شرکتهای خارجی ( شرکت های کمک رسان) همکاری میکنند و هر شرکت هم شرایط و قوانین خاص خود را دارد و با توجه به همین شرایط و پوششهای بیمه مسافرتی درج شده در قراداد نسبت به پرداخت خسارت به مسافر بیمه شده اقدام می کنند.

چرا باید بیمه مسافرتی تهیه کنم؟

• اَیا تاکنون به حوادث و اَسیب هایی که ممکن است در طول سفر در خارج از کشور برایتان رخ دهد فکر کرده اید؟

• اَیا تاکنون به این فکر کرده اید که اگر چمدان وسایل خود را در فرودگاه گم کنید چه باید بکنید؟

• اَیا تاکنون به این فکر کرده اید که در صورت گم کردن کیف پول و مدارک خود و یا به سرقت رفتن اَنها چه باید بکنید؟

• اَیا تاکنون به این فکر کرده اید که اگر خدایی ناکرده در صورت بیماری و یا فوت نزدیکانتان مجبور به بازگشت از سفر شوید چه باید بکنید؟

• اَیا به هزینه های سنگینی که ممکن است در اثر بوجود اَمدن این مشکلات و اَسیب ها برایتان اتفاق بیوفتد فکر کرده اید؟

اینها فقط بخشی از حوادثی هستند که ممکن است در طول سفر در خارج از کشور با اَنها مواجه شوید.

شرکتهای بیمه ای با اَگاهی از تمامی این نیازها و مشکلات احتمالی که ممکن است مسافران در طول سفر به خارج از کشور با اَنها مواجه شوند، اقدام به صدور بیمه مسافرتی می کنند. با توجه به اینکه شرکتهای مختلفی در این زمینه به مشتریان خود خدمات ارائه می کنند و هر شرکت هم شرایط و قوانین مربوط به خودش را دارد، لذا قبل از تهیه بیمه نامه مسافرتی از خدمات مشاوره شرکت خدمات بیمه ای کمک بگیرید تا نسبت به پوشش هایی که در بیمه نامه مسافرتی اَن شرکت وجود دارد اطلاعات لازم را بدست اَورید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *