اعلانیه

بهترین روش ثبت آگهی استخدام

فروش

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 12 بازدید
اعلانیه

بهترین روش ثبت آگهی استخدام

هدف از ثبت اَگهی استخدام برای هر کارفرمایی جذب نیروی کاری مناسب میباشد. ولی نکته مهم این است که اگر اَگهی استخدامی که توسط شما نوشته میشود جذابیت لازم را نداشته باشد و یا اینکه اطلاعات کاملی در اَن قید نشده باشد، به احتمال زیاد برای استخدام  فرد مناسب زیاد خوشبین نباشید. در این مطلب به طور خلاصه نکاتی ساده را برای ثبت یک اَگهی استخدام موثر برایتان شرح میدهیم. با ما همراه باشید.

هنگامی که یک کارجو بر روی اَگهی استخدام شما کلیک میکند تا اطلاعات بیشتری را در مورد فرصت شغلی مورد نظر بدست اَورد در حقیقت شما یک قدم به استخدام متقاضی نزدیک شده اید. ولی اگر متن اَگهی استخدام و توضیحاتی را که در اَن درج کرده اید دارای اطلاعات دقیق و مناسبی از شغل مورد نظر نباشد، متاسفانه متقاضی به جای اینکه برای تماس با شما ترغیب شود، بلعکس، دگمه خروج از اَگهی را زده و از صفحه اَگهی استخدام شما خارج میشود. بنابراین به این نکته مهم توجه کنید که اگر میخواهید یک اَگهی استخدام رایگان در اینترنت ثبت کنید، حتما اطلاعات ضروری در مورد شرح وظایف و مهارتهایی را که در ارتباط با شغل مورد نظر نیاز دازید را بیان کنید. چرا که با اینکار به راحتی کارجوها را از شرح وظایف شغلی و مهارت های مورد نیاز مطلع میسازید. انتظارات خود را بصورت واضح و شفاف بیان کنید تا کارجوها نیز بتوانند با سبک سنگین کردن شرایط کاری راحتر تصمیم گیری کنند.

 

ثبت آگهی استخدام 

 

نکات مهم برای ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان همیشه مزیت های زیادی را به دنبال داشته است و هم به فرد کارجو و هم به کارفرما کمک می کند. ولی بسیاری از افراد به دلیل اینکه اطلاعات کافی در رابطه با نحوه ثبت آگهی استخدام ندارند، نمی توانند به جذب نیروی کار به شرکت و اداره خودشان کمک کنند.
به همین خاطر، برای راهنمایی شما عزیزان یک سری نکات در رابطه با نحوه ثبت آگهی استخدام رایگان ذکر می کنیم که اگر به آن ها توجه داشته باشید، راحت تر می توانید نیروی کار خود را جذب کنید.

امروزه، سایت های مختلفی برای ثبت آگهی استخدام مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله این سایت ها، سایت 1 اشاره می باشد. کارفرمایان، شرکت ها و اشخاص می توانند برای ثبت آگهی استخدامی رایگان به سایت 1 اشاره مراجعه کنند و آگهی استخدامی خود را ثبت کنند.
قبل از اینکه بخواهید اقدام به ثبت آگهی استخدامی کنید، می بایست در رابطه با نحوه نوشتن آگهی استخدامی اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل از فرصت ثبت آگهی استخدامی به صورت رایگان استفاده کنید.

 

ثبت آگهی استخدام رایگان و نکات مربوط به آن

ثبت آگهی استخدامی به صورت خلاصه؛ اما جامع

زمانی که یک فرد کارجو به سایت مربوط به آگهی های استخدامی مراجعه می کند، به دنبال آگهی های استخدامی مختلفی است. شاید این فرد هر روز صدها آگهی استخدامی را مطالعه می کند. به همین خاطر، شما می بایست اطلاعات مربوط به شغل را به صورت جامع، ولی خلاصه بیان کنید تا فرد کارجو بتواند در سریع ترین زمان ممکن، آگهی استخدامی شما را مطالعه کند و آن چیزی که مورد نیازش می باشد را دریافت نماید.
بنابراین، شما می بایست در آگهی استخدامی خودتان چیزهایی را درج کنید که برای فرد خواننده مورد نیاز می باشند. به طور مثال، شرایط فرد جویای کار و اطلاعاتی از این قبیل. در ادامه به برخی از اطلاعات مهم که باید در آگهی استخدامی ثبت شوند، اشاره می کنیم.
• شرایط مورد نیاز برای فرد جویای کار
• شرح وظایف فرد جویای کار
• میزان تحصیلات مورد نیاز برای شغل
• محل جذب کننده فرد جویای کار
• رشته تحصیلی مورد تقاضا
• ساعات کاری
• نیمه وقت یا تمام وقت بودن کار
• ذکر شرایط بیمه ای شغل

 

ثبت آگهی استخدامی

از زیاده گویی پرهیز کنید …
زیاده گویی همیشه در آگهی استخدامی نتیجه برعکس دارد. اگر می خواهید فرد جوینده کار راحت تر با شما ارتباط برقرار کند، از نوشتن اطلاعات زیاد در رابطه با شغل، مزیت های شغل و شرکت و … پرهیز کنید. در نظر داشته باشید که همیشه نوشتن متن های طولانی باعث جذب خواننده نخواهد شد. به خصوص خوانندگانی که هر روز نیاز به مطالعه تعداد زیادی آگهی استخدامی دارند!
نیازی به نوشتن تمامی موضوعات نیست!
در کنار اینکه می بایست یک آگهی استخدامی کامل و جامع بنویسید، نیازی به ذکر تمامی موضوعات در آگهی استخدامی نیست. به طور مثال، نیازی نیست که در آگهی استخدامی در رابطه با میزان حقوق و مزیت های شغل صحبت زیادی بکنید. اجازه دهید که فرد جوینده کار برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرد.

 

متن آگهی استخدام

آگهی استخدام و نکاتی که باید در نظر بگیریم؟

در یک اَگهی استخدام موثر باید فهرست مهارت هایی را که به یکدیگر شبیه هستند را خلاصه نویسی کنید تا متن اَگهی خسته کننده جلوه نکند.

هنگام ثبت  اَگهی استخدام رایگان مشخص کنید که به چه تخصص و مهارتهایی نیاز دارید. بعنوان مثال اَیا توانایی انجام کار با یک نرم افزار خاص و یا تسلط به زبان انگلیسی در استخدام فرد مورد نظر تاثیر گذار است یا خیر؟ و یا اینکه به فردی با روابط عمومی بالا نیازمندید؟ همه این نکات را در اَگهی شرح دهید و همچنین به ساعت کاری و حقوق و مزایا هم در اَگهی استخدام اشاره کنید. چرا که هرچه توضیحات دقیق و کاملتر باشد زودتر میتوانید به استخدام فرد مورد نظر دست پیدا کنید.

سایتهای بسیاری مانند سایت 1اشاره در زمینه کار و استخدام خدمات اَگهی رایگان ارائه میدهند. شما هم میتوانید به رایگان در این سایت عضو شوید و به درج اَگهی رایگان استخدام بپردازید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *