اعلانیه

فراخوان استخدام بانک پارسیان

کسب و کار

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 26 بازدید
اعلانیه

فراخوان استخدام بانک پارسیان

بانک پارسیان در آخرین ماه سال ۱۴۰۰ به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهر تهران قصد دارد از طریق مصاحبه اقدام نماید.

بانک پارسیان در اطلاعیه که در سایت رسمی خود به نشانی parsian-bank.ir منتشر کرده است قصد دارد از میان داوطلبان مرد و زن در بخش حقوقی و از طریق مصاحبه، نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شرایط استخدام بانک پارسیان این مقاله از مجله اینترنتتی نیازمندی‌های همشهری را تا پایان دنبال کنید.

مراحل استخدام بانک پارسیان

متقاضیان استخدام در بخش حقوقی بانک پارسیان باید ۵ مرحله پشت سر بگذارند. در اولین اقدام متقاضیان می‌بایست وارد این لینک، شده و نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند. لازم به ذکر است به منظور بررسی دقیق فرم ارسالی توسط کارشناسان منابع انسانی بانک پارسیان، تمامی قسمت‌های خواسته شده را با دقت تمام تکمیل نمایید. پس از بررسی فرم‌های ارسالی و بررسی کارشناسی، در صورت تایید در مرحله دوم به مصاحبه حضوری دعوت خواهید شد. به همین خاطر تاکید می‌شود اطلاعات تماسی را به درستی وارد کنید تا کارشناسان بانک بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. در صورتی که این مرحله را به خوبی پشت سرگذاشتید از طریق نامه نگاری باید معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع پزشکی ذیصلاح را پشت سربگذارید. موفقیت در آموزش‌های بدو خدمت و دوره‌های آزمایشی مراحل پایانی استخدام در بانک پارسیان به شمار می‌آید.

شرایط عمومی استخدام بانک پارسیان

هر یک متقاضیان استخدام بانک پارسیان لازم است با تمامی شرایط عمومی این بانک آشنا شوند.

  • تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
  • تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
  • ساکن شهر تهران حداقل ۵ سال اخیر

تبصره: ایثارگران و خانواده محترم ایشان شامل خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان ، فرزندان و همسران آزادگان، اسرا و خواهر و برادر شاهد، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان طبق ضوابط مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از اولویت برخوردار می باشند.

شرایط اختصاصی استخدام بانک پارسیان

  • فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته حقوق (داوطلبان باید دارای مدرک کارشناسی حقوق باشند)
  • حداقل معدل برای فارغ التحصیلان دانشگاههای سراسری ۱۴ و سایر دانشگاهها ۱۶ است.
  • حداکثر سن خانم‌ها ۲۵سال تمام (متولدین یک اسفند ماه ۱۳۷۵ به بعد) و آقایان ۲۷سال تمام (متولدین یک اسفند ماه ۱۳۷۳ به بعد)

آخرین مهلت ثبت نام استخدام بانک پارسیان

داوطلبان حداکثر تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ با مراجعه به سایت بانک پارسیان، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *