اعلانیه

ثبت نام آزمون استخدام بانک شهر

کسب و کار

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 19 بازدید
اعلانیه

ثبت نام آزمون استخدام بانک شهر

بانک شهر به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق آزمون کتبی و برگزاری مصاحبه‌های عمومی و تخصصی به صورت دوره‌ای دعوت به همکاری می‌نماید.

بانک شهر در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود را از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت – تحویلدار) تکمیل نماید. این بانک بر اساس آیین‌نامه داخلی، ضوابط و مقررات با برگزاری آزمون و اعلام چند برابر ظرفیت پذیرفتگان و انجام مصاحبه‌های تخصصی و عمومی، ۱۳۰ نفر را با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی جذب کند. بر اساس اطلاعیه بانک شهر، افرادی برای انجام مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد که در آزمون کتبی موفقیت لازم را کسب کنند. لازم به ذکر است موفقیت در آزمون فوق هیچ حقی برای داوطلبان جهت استخدام در بانک شهر ایجاد نخواهند نمود. استخدام داوطلبان منوط به تکمیل تمامی مراحل شامل مصاحبه‌های تخصصی، رفتاری، ارزیابی شایستگی‌ها و نتایج استعلامات، برابر ضوابط داخلی بانک نفرات خواهد بود.

سامانه و زمان ثبت نام استخدام بانک شهر

متقاضیان از روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ لغایت چهاردهم ماه جاری فرصت دارند با ورود به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و مطالعه شرایط و آیین‌های نامه ها، اقدام به ثبت نام نمایند. گفتی است ثبت در این آزمون استخدامی فقط از طریق سامانه اعلام شده صورت می‌گیرد.

شرایط عمومی داوطلبان استخدام بانک شهر

  • داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار
  • دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی ویژه آقایان (لازم به ذکر است داوطلبانی که دارای کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان هستند، امکان ثبت نام در این آزمون را نخواهد داشت. همچنین دارندگان کارت معافیت پزشکی نیز در صورت قبولی در مراحل سنجش، می‌بایست از پزشک معتمد بانک درمورد توانایی انجام کار تاییدیه لازم را اخذ نمایند. در صورت عدم تایید، پذیرش داوطلب مورد نظر کان لم یکن خواهد بود.)
  • عدم سابقه عضویت یا وابستگی در یکی از گروه‌ها و احزاب سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با عناوین شغلی (در جدول شرایط احراز مشاغل، مدارک تحصیلی مورد نیاز داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدام بانک شهر، اعلام شده است.)
  • عدم اشتغال به کار رسمی، نداشتن تعهد خدمت و نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح
  • متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی برای شرکت در آزمون استخدامی می‌بایست حداکثر سن ۲۸ سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۳ و به بعد) داشته باشند. همچنین افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با حداکثر سن ۳۰ سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۱ و به بعد) امکان ثبت نام در آزمون فوق را خواهند داشت. گفتنی است مدت انجام خدمت وظیفه به حداکثر سن داوطلبان مرد اضافه خواهد شد.

شرایط اختصاصی داوطلبان استخدام بانک شهر

  • دارای بودن مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های اعلام شده از سوی بانک شهر (گفتنی است گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی مورد پذیرش نخواهد بود و فقط دانشنامه پایان تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات دانشگاهی مورد تایید است.)
  • پذیرش مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، میسر نخواهد بود.
  • حداقل معدل کل مورد پذیرش در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد کلیه رشته ها و گرایش‌ها ۱۵ تمام است.

جدول رشته تحصیلی مورد نیاز استخدام بانک شهر

داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدام بانک شهر می بایست دارای یکی از مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد زیر باشند و شرایط شرایط احراز مشاغل بر اساس جدول زیر خواهد بود.

ردیف

رشته تحصیلی

گرایش

۱

مدیریت

امور بانکی، بازرگانی، صنعتی، بازاریابی، دولتی، اجرایی، MBA، اقتصادی، مالی، فناوری اطلاعات، کسب و کار، استراتژی، مدیریت پروژه، کارآفرینی، منابع انسانی و تکنولوژی

۲

علوم اقتصادی / اقتصاد

کلیه گرایش‌ها

۳

حسابداری / حسابرسی

کلیه گرایش‌ها

۴

بانکداری

کلیه گرایش‌ها

۵

ریاضی

کلیه گرایش‌ها

۶

آمار

کلیه گرایش‌ها

۷

مهندسی صنایع

کلیه گرایش‌ها

۸

مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر

کلیه گرایش‌ها

۹

مترجمی زبان انگلیسی

کلیه گرایش‌ها

۱۰

حقوق

حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق تجارت بین الملل، حقوق عمومی، حقوق تجاری اقتصادی بین المللی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق شرکت‌های تجاری، حقوق مالی و اقتصادی و حقوق اقتصادی

(صرفا در مقطع کارشناسی ارشد مشروط به دارا بودن مدرک کاشناسی حقوق)

بر اساس اطلاعیه بانک شهر مواد آزمون استخدام بانک شهر ۱۴۰۱ به اساس جدول زیر است:

ردیف

مواد آزمون

۱

زبان انگلیسی عمومی

۲

اطلاعات عمومی

۳

مهارتهای  ICDL

۴

هوش و استعداد تحصیلی

۵

اطلاعات بانکی و مالی

زمان برگزاری آزمون استخدام بانک شهر

کارت شرکت در آزمون استخدامی بانک شهر، از روز سه شنبه مورخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به قرار خواهد گرفت. همچنین این آزمون در روز جمعه ششم خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل‌های مندرج در کارت ورود به جلسه برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است احتمال تغییر زمان آزمون به دلیل همه گیری ویروس کرونا در کشور مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، خواهد داشت.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *