دسته‌بندی‌ها
  • املاک
    • آگهی فروش مسکونی
    • آگهی اجاره مسکونی
    • آگهی فروش تجاری
    • آگهی اجاره تجاری
  • وسایل نقلیه
    • خودرو
    • قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
    • موتورسیکلت و لوازم جانبی
    • قایق و لوازم جانبی
  • لوازم الکترونیکی
    • موبایل و تبلت
      • آگهی موبایل
      • آگهی تبلت
      • آگهی لوازم جانبی موبایل و تبلت
      • آگهی سیم‌کارت
      • متفرقه
    • آگهی رایانه
    • آگهی کنسول بازی‌
    • آگهی صوتی و تصویری
    • آگهی تلفن رومیزی
    • متفرقه
  • وسایل شخصی
    • آگهی کیف ، کفش و لباس
    • آگهی ساعت و اکسسوری
    • آگهی آرایشی و بهداشتی
    • کفش و لباس بچه
    • وسایل بچه و اسباب بازی
    • لوازم التحریر
  • سرگرمی و فراغت
    • بلیط
    • تور و چارتر
    • کتاب و مجله
    • دوچرخه ، اسکیت و اسکوتر
    • آلات موسیقی
    • وسایل ورزش و بازی
  • استخدام و کاریابی
    • اداری و مدیریت
    • سرایداری و نظافت
    • عمران و ساختمانی
    • خدمات فروشگاه و رستوران
    • رایانه و فناوری اطلاعات
    • حسابداری و حقوقی
    • بازاریابی و فروش
    • صنعتی و فنی و مهندسی
    • آموزشی
    • حمل و نقل
    • زیبایی و بهداشتی
    • هنری و رسانه
  • خدمات
    • آگهی موتور و ماشین
    • آگهی پذیرایی و مراسم
    • خدمات رایانه ای و موبایل
      • آگهی فروش دامنه و سایت
      • آگهی میزبانی و طراحی سایت
      • آگهی خدمات شبکه
      • آگهی خدمات نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر
      • آگهی تعمیرات گوشی موبایل
    • حسابداری و بیمه
    • باربری
    • پیشه و مهارت
    • آرایشگری و زیبایی
    • نظافت
    • آموزش
  • برای کسب و کار
    • آگهی عمده فروشی
    • تجهیزات و ماشین‌آلات
      • آگهی‌ فروشگاه و مغازه
      • آگهی آرایشگاه و سالن‌های زیبایی
      • آگهی دفتر کار
      • آگهی صنعتی
      • آگهی کافی‌شاپ و رستوران
  • متفرقه
ثبت اگهی رایگان

×

برای ارسال آگهی باید وارد سایت شوید

ارسال آگهی تنها برای اعضای سایت امکان پذیر می‌باشد.
چنانچه هم‌ اکنون عضو سایت هستید وارد شوید و در غیر این صورت در سایت ثبت نام کنید

ورود / ثبت نام

ثبت نام تنها با شماره موبایل امکان پذیر است.

  • انتخاب استان
    • (انتخاب همه)
    • اردبیل
    • خراسان رضوی
    • ایلام
    • خراسان شمالی
    • بجنورد
    • خوزستان
    • بوشهر
    • سیستان و بلوچستان
    • خرم‌آباد
    • فارس
    • ساری
    • کردستان
    • سمنان
    • کهگیلویه و بویراحمد
    • تهران
    • شهرکرد
    • گلستان
    • شیراز
    • قزوین
    • گیلان
    • اصفهان
    • کرمان
    • لرستان
    • کیش
    • یزد
    • مازندران
    • زنجان
    • آذربایجان شرقی
    • مرکزی
    • کرج
    • آذربایجان غربی
    • هرمزگان
    • کرمانشاه
    • البرز
    • همدان
    • قم
    • چهارمحال و بختیاری
    • رشت
    • خراسان جنوبی
  • ورود / ثبت نام
  • علاقه‌مندی ها
  • خرید پلن عضویت
اعلانیه
  • صفحه اصلی
  • دسته آگهی‌ها
    • املاک
      • آگهی فروش مسکونی
      • آگهی اجاره مسکونی
      • فروش اداری و تجاری
      • اجاره اداری و تجاری
      • اجاره کوتاه مدت
      • پروژه های ساخت و ساز
    • وسایل نقلیه
      • خودرو
      • قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
      • موتور سیکلت و لوازم جانبی
      • قایق و اوازم جانبی
    • لوازم الکترونیکی
      • آگهی رایانه
      • موبایل و تبلت
        • آگهی موبایل
        • آگهی تبلت
        • آگهی لوازم جانبی موبایل و تبلت
        • آگهی سیم‌کارت
        • متفرقه
      • آگهی صوتی و تصویری
      • آگهی تلفن رومیزی
      • آگهی کنسول بازی‌
    • کسب و کار
      • تجهیزات و ماشین‌آلات
        • آگهی آرایشگاه و سالن‌های زیبایی
        • آگهی دفتر کار
        • آگهی صنعتی
        • آگهی‌ فروشگاه و مغازه
        • آگهی کافی‌شاپ و رستوران
      • آگهی عمده فروشی
    • خدمات
      • موتور و ماشین
      • پذیرایی و مراسم
      • خدمات رایانه ای و موبایل
        • فروش دامنه و سایت
        • میزبانی و طراحی سایت
        • خدمات شبکه
        • خدمات نرم‌افزار و سخت‌افزار
        • تعمیرات گوشی موبایل
    • وسایل شخصی
      • کیف ، کفش و لباس
      • ساعت و اکسسوری
      • آرایشی و بهداشتی
      • کفش و لباس بچه
      • وسایل بچه و اسباب بازی
      • لوازم التحریر
    • سرگرمی و فراغت
      • بلیط
      • تور و چارتر
      • کتاب و مجله
      • دوچرخه ، اسکیت و اسکوتر
      • آلات موسیقی
      • وسایل ورزش و بازی
    • استخدام و کاریابی
      • اداری و مدیریت
      • سرایداری و نظافت
      • عمران و ساختمانی
      • خدمات فروشگاه و رستوران
      • رایانه و فناوری اطلاعات
      • حسابداری و حقوقی
      • بازاریابی و فروش
      • صنعتی و فنی و مهندسی
      • آموزشی
      • حمل و نقل
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خانه / کسب و کار / بازاریابی طرفداری چیست و چگونه انجام می‌شود؟
اعلانیه

بازاریابی طرفداری چیست و چگونه انجام می‌شود؟

کسب و کار

۲۰ تیر ۱۴۰۰ 98 بازدید
اعلانیه

آخرین مطالب وبلاگ

  • ثبت آگهی فروش ملک
  • بهترین سایت آگهی املاک
  • آگهی رایگان املاک و درج آگهی‌ ملک: یک راهکار موثر برای فروش و اجاره ملک
  • کاخ سفید وارد پلن «C» با ایران شد
  • الناز رکابی در ایتالیا آفتابی شد

آخرین آگهی‌ها

  • فروش سنگ مالون قیمت فروش سنگ لاشه فروش سنگ مالون قیمت فروش سنگ لاشه تماس بگیرید
  • کار در منزل و بسته بندی در خانه از طریق راه اندازی کارگاه خانگی کار در منزل و بسته بندی در خانه از طریق راه اندازی کارگاه خانگی تماس بگیرید
  • مكان گيرنده حمل نخاله ساختمانی در شاهین شهر تماس بگیرید
  • اجرای سنگ درپوش پله از سنگ لاشه ورقه ای اجرای سنگ درپوش پله از سنگ لاشه ورقه ای تماس بگیرید
  • فروش تیرآهن فروش تیرآهن تماس بگیرید
  • ورق استیل 304 ورق استیل 304 تماس بگیرید
  • قیمت برش لیزری فلزات قیمت برش لیزری فلزات تماس بگیرید
  • لیزر و طراحی شیشه و آینه طرح جدید لیزر و طراحی شیشه و آینه طرح جدید تماس بگیرید
  • ورق لاستیکی آجدار ورق لاستیکی آجدار تماس بگیرید
  • تولید و فروش اقساطی ست آینه کنسول، میز تلویزیون تولید و فروش اقساطی ست آینه کنسول، میز تلویزیون تماس بگیرید

برچسب‌ها

Flexgate آگهی رایگان املاک استون مارتین اندروید اپلیکیشن اندروید ترفند طلایی تسلا تسلا مدل Y تشک تنکابن تکنولوژی خرید اینترنتی خرید تشک خرید ویلا در شمال خودرو تسلا خودروهای کلاسیک دوربین دوربین مدار بسته رشد کسب و کار سرامیک شرکت اپل قالب نیازمندی قالب نیازمندی وردپرس قالب وردپرس لوله محمودآباد ملک مک بوک مک بوک پرو نیازمندی نیازمندی آنلاین نیازمندی انلاین نیازمندی وردپرس وب سایت نیازمندی وبلاگ وردپرس ویلا در شمال پارکت پلی‌استیشن چارسوق کراس‌اوور کسب و کار آنلاین کلاردشت گوشی
بازاریابی طرفداری چیست

بازاریابی طرفداری چیست و چگونه انجام می‌شود؟

بازاریابی طرفداری چیست

برای شما جای تعجب نخواهد داشت که بازاریابی و نحوه تولیدات سازمان با گذشت زمان تغییر کرده است. مطمئنا‌، اگر می‌خواهید شرکت شما در رقابت بازار سهیم باشد، باید خود را با استراتژی‌های روز بازاریابی دیجیتال سازگار کنید.

اگر متوجه شده‌اید که با تغییر صنعت، استراتژی‌های سازمان شما تغییری ایجاد نمی‌کند، شک نکنید که شرکت شما می‌تواند به سرعت از بازار مربوطه عقب بماند. پس یک استراتژی مناسب برای کار شما ضروری است. بازاریابی طرفداری (Advocacy Marketing) در این وضعیت می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

تعریف بازاریابی طرفداری (Advocacy Marketing) | بازاریابی طرفداری چیست

بازاریابی طرفداری فرآیندی و استراتژی است که کارمندان و مشتریان را ترغیب و تقویت می‌کند تا اشتیاق خود را به برند، محصولات، خدمات یا تجربیات شرکت شما، به اشتراک بگذارند. این مکالمات از طریق شبکه‌های اجتماعی، بررسی‌های آنلاین و بازاریابی دهان به دهان (WOM) ایجاد می‌شود.

این فرایند یک روش قدرتمند برای افزایش آگاهی بیشتر از برند، افزایش فروش، بهبود اعتبار شرکت و حتی بهبود احساسات در افرادی است که می‌خواهند برای شرکت شما کار کنند. هنگامی که کارمندان و مشتریان از شرکت شما حمایت می‌کنند، شما یک تیم گسترده بازاریاب دارید که مورد اعتماد همکاران، خانواده، دوستان و شبکه‌های آنلاین آنها هستید.

به هر حال، یک مطالعه گذشته از نیلسن (Nielsen study) نشان داده که ۸۳٪ از مشتریان بیشترین اطمینان را به توصیه‌های دوستان و خانواده خود دارند. همچنین ۶۶٪ آنها به نظرات مشتریانی که از طریق اینترنت پیدا کرده‌اند، اعتماد می‌کنند.

انواع بازاریابی طرفداری | بازاریابی طرفداری چیست

وقتی نوبت به بازاریابی طرفداری می‌رسد، دو نوع اصلی در این مبحث وجود دارد که می‌توانید به طور کلی تلاش خود را معطوف کنید: کارمندان و مشتریان. آنچه سازمان شما تصمیم می‌گیرد روی آن تمرکز کند، کاملا به اهداف و استراتژی‌های کاری شما بستگی دارد. بهترین راه‌حل این است که تلاش خود را بر روی هر دو متمرکز کرده و برند خود را واقعا تقویت کنید.

  • حمایت از طرف کارمندان:

حمایت کارمندان نوعی بازاریابی طرفداری است که کارکنان را به اشتراک و ایجاد محتوا در اطراف شرکتی که در آن کار می‌کنند به روش ارگانیک تشویق می‌کند تا کسب و کار جدید و استعدادهای برتر را جذب کند.

  • حمایت از طرف مشتری:

حمایت از طرف مشتری نوعی دیگر از این بازاریابی است که مشتریان را تشویق می‌کند تا محتوا را به اشتراک بگذارند و به منظور افزایش آگاهی و فروش بیشتر، بررسی‌های شرکت را به صورت ارگانیک گسترش دهند.

بازاریابی طرفداری در مقابل بازاریابی تأثیرگذار (Influencer Marketing) | بازاریابی طرفداری چیست

استفاده از یک یا هر دو نوع بازاریابی طرفداری می‌تواند بسیار موثرتر از بازاریابی تأثیرگذار باشد. به این فکر کنید، کارمندان و مشتریان هر روز با شرکت، محصولات و خدمات شما همکاری نزدیک دارند. اعتماد و نفوذ کارمندان و مشتریان بیشتر از آن است که شما تصور کنید، حتی اگر دنبال‌کنندگان اجتماعی آنها بیش از ۱۰۰ هزار نفر نباشد.

این بدان معنا نیست که بازاریابی تأثیرگذار جایگاه خود را ندارد، زیرا آن هم می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن سریع برند شما در مقابل مخاطبان زیادی باشد. اما بازاریابی طرفداری راهی برای ایجاد تأثیر معتبر، قابل اعتماد و طولانی مدت است که به تقویت برند شما کمک می‌کند. از طرفی بازاریابی تأثیرگذار تأثیر فوری دارد اما به سرعت خنثی می‌شود تا جایی که گاهی لازم است پول بیشتری خرج کنید تا یک تأثیرگذاری بیشتر را درگیر کنید.

چه چیزی در مورد بازاریابی طرفداری خوب است؟ | بازاریابی طرفداری چیست

علاوه بر داشتن کارمندان و مشتریان خود در ایجاد، به اشتراک‌گذاری و صحبت در مورد شرکت شما، برخی از داده‌های قدرتمند برای پشتیبانی از اثربخشی این شیوه‌ی بازاریابی وجود دارد. برای نمونه:

  • بیش از ۹۰٪ مشتریان به توصیه‌های بازاریابی دهان به دهان (WOM) نسبت به هر نوع بازاریابی دیگر اعتماد دارند.
  • بازاریابی همتا به همتا (Peer-to-peer marketing) پیشروترین عامل ۲۰-۵۰٪ از تصمیمات خرید است. (به نقل از مک کینزی)
  • مشتریانی که توسط سایر مشتریان ارجاع می‌شوند، ۳۷٪ میزان ماندگاری بیشتری دارند.
  • به طور متوسط​​، برندها به ازای هر دلار سرمایه‌گذاری در بازاریابی طرفداری، ۶۵۰٪ بازگشت سرمایه دارند.
  • محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط کارمندان ۸ برابر بیشتر از محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط کانال‌های تجاری جذب می‌شود. (به نقل از رسانه‌های اجتماعی امروز)
  • ۷۶٪ افراد اعتراف می‌کنند که بیشتر از محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط برندها، به محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط ” افراد عادی” اعتماد دارند.
  • اثبات شده است که حمایت از مشتری تا ۵۴٪ اثربخشی بازاریابی را افزایش می‌دهد.

ایجاد استراتژی بازاریابی طرفداری | بازاریابی طرفداری چیست

برای استفاده واقعی از قدرت این بازاریابی طرفداری، سازمان شما باید بر روی این نکات مهم تمرکز کند.

  1. چرا می‌خواهید بازاریابی طرفداری را در خود بگنجانید؟ | بازاریابی طرفداری چیست

قبل از اینکه واقعا شروع به راه‌اندازی یک استراتژی بازاریابی طرفداری کنید، باید “چراهای” خود را بفهمید. آیا انجام این کار یک چک باکس (checkbox) دیگر برای مدیران و تیم شما است یا فقط برای بهتر جلوه دادن محصول یا خدمات کم رنگ شماست؟

مطمئنا، استدلال شما می‌تواند ماهیتی خودخواهانه داشته باشد، اما بازاریابی طرفداری شما باید یک خیابان دو طرفه باشد که در آن طرفداران شما نیز از آن بهره‌مند می‌شوند. سازمان شما باید واقعا به ارائه تجربیات عالی به کارمندان و مشتریان اهمیت دهد. تلاش برای ایجاد یک استراتژی نیمه‌کاره بدون اینکه اصیل باشد، به شما نتیجه واقعی بازاریابی طرفداری را نمی‌دهد.

  1. بهترین محصول یا خدمات ممکن را ارائه دهید. | بازاریابی طرفداری چیست

اگرچه این موضوع واضح است، اما ما نمی‌توانیم آن را در لیست نادیده بگیریم. بدون ارائه بهترین محصول، خدمات یا بهترین فرهنگ کار، مشتریان و کارمندان به طرفداران شما توصیه‌ای نخواهند کرد. یک برنامه بازاریابی عادی، برای تجربه کارمندی یا موفقیت مشتری شما می‌تواند کارهای بسیار خوبی انجام دهد. اما یک محصول، خدمات یا فرهنگ کاری ضعیف، می‌تواند برای یک استراتژی طرفداری مخرب باشد.

با توجه به چگونگی ارائه خدمات یا محصول در مناطق مناسب، اهمیت به رضایت مشتریان و رعایت اصول بازاریابی طرفداری، بسیار آسان‌تر و موثرتر، راه درست را به حامیان خود نشان خواهید داد.

  1. بر روی تجربه مشتری تمرکز کنید. | بازاریابی طرفداری چیست

بدون مشتریان خود، کار و کسب مناسب ندارید. به همین سادگی. و این بدان معناست که تجربه مشتری یکی از مهمترین نیازها در مورد نحوه تحویل محصول یا ارائه خدمات است. هرچه این تعاملات و تجربیات بهتر باشد، استفاده از استراتژی حمایت از طرف مشتری راحت‌تر است.

این روند در زمان کمتری انجام می‌شود زیرا شما مشتریانی دارید که برای ارائه نظرات، ایجاد پست‌های اجتماعی درباره نام تجاری شما، صحبت با دیگران درباره سازمان شما، به تشویق اضافی نیاز ندارند.

  1. بر روی تجربه کارمند تمرکز کنید.

اگرچه ممکن است بازاریابی طرفداری بیشتر به سمت مشتری گرایش پیدا کند، اما تأثیری که کارمندان شما می‌توانند بر نام تجاری شما داشته باشند را فراموش نکنید. آنها اطلاعاتی مناسبی در مورد سازمان شما برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی، به جهت شناخته شدن کسب و کار شما را در اختیار دارند.

اما اگر فرهنگ کار عالی، ایجاد فضای پیشرفت حرفه‌ای و مراقبت واقعی از همکاران خود را در نظر نمی‌گیرید، کارمندانی را می‌بینید که به طور فعال از کار خود جدا شده‌اند، تمرکز خود را برای مسائل دیگری صرف کرده و از طرفداری شما پا پس می‌کشند.

وقتی سازمان‌ها تجربه کارمندان را به درستی مورد توجه قرار دهند، می‌توانند دو برابر حالت قبل رضایت مشتری و نوآوری را کسب کرده که این مسئله، ۲۵٪ سود بیشتری را نیز به همراه دارد.

  1. یک برند جذاب بسازید.

از خود بپرسید چه چیزی بیشتر شما را به سمت یک برند جذب می‌کند؟ احتمالا تعداد زیادی ویژگی در یک شرکت وجود دارد که شما به دنبال آنها هستید، اما نام تجاری آنها باعث می‌شود شما بخواهید از آنها حمایت کنید؟ شما علاوه بر اینکه باید خود را جای مشتری بگذارید، حتما احساس کارمندان را نیز مورد بررسی قرار دهید.

ساخت یک برند جذاب کار ساده‌ای نیست، زیرا ایجاد چندین بخش و رهبری برای ایجاد یک محیط و برند تجاری از ملزومات این کار است تا مردم فراتر از محصول یا خدمات عالی با آن ارتباط برقرار کنند. این بدان معنا نیست که شرکت شما باید در روز اول آن را کاملا عالی انجام دهد، اما برای ایجاد ارتباطات عاطفی بیشتر، باید تلاش مستمر داشت.

  1. طرفداران فعلی را پیدا کنید و از آنها بیاموزید. | بازاریابی طرفداری چیست

شرکت شما احتمالا از قبل طرفدارانی دارد که در مورد نام تجاری شما بصورت آنلاین صحبت می‌کنند. حتی بدون اینکه خودتان متوجه آن شوید. مشتریان وفادار بارزترین هواداران هستند. برای بررسی، برچسب‌گذاری شرکت در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند نشانه‌ای از تجربیات آنها را به شما نشان دهد.

اما کارمندان همچنین در مورد برند شما بصورت آنلاین صحبت می‌کنند. ۹۸٪ از کارمندان از حداقل یک سایت رسانه اجتماعی برای استفاده شخصی استفاده می‌کنند، که ۵۰٪ از آنها قبلا در مورد شرکت خود پست گذاشته‌اند. (به نقل از وبر شاندیویک).

وقت خود را صرف شناسایی هواداران مشتری و طرفداران کارمند از طریق گوش دادن اجتماعی، بررسی سایت‌ها یا نظرسنجی‌ها (بازخورد داخلی و مشتری) کنید. اینها می‌تواند به شما کمک کنند تا نظرات کسانی را که در حال حمایت یا رد شرکت شما هستند، درک کنید و سپس بعدها بتوانید کمپین‌ها یا برنامه‌های بازاریابی را به طور موثرتری اجرا کنید.

نتیجه سخن | بازاریابی طرفداری چیست

در نهایت، بازاریابی طرفداری باعث می‌شود که مشتریان فعلی تجربه مثبت خود با شرکت شما را در اختیار دیگران قرار دهند. این مسئله مشتاق‌ترین مشتریان را ترغیب می‌کند تا با صدای برند شما همراه شده و در نتیجه داد و ستد بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همراه اعلانیه بمانید.

 

اشتراک گذاری
مطلب قبلی

بازاریابی چابک چیست و چگونه انجام می‌شود؟

مطلب بعدی

کاربرد کلان داده در بازاریابی: اهمیت و روش‌های بکارگیری

مطالب مرتبط

2 سال قبل کسب و کار 352 بازدید

استخدام بانک سینا؛ شرایط و رشته‌های مورد نیاز

بانک سینا با توجه به درخواست شعب خود در سراسر کشور اقدام به جذب نیرو در...

2 سال قبل کسب و کار 234 بازدید

استخدام پرستار کودک؛ شرایط و ویژگی‌های این شغل

اهمیت و مزایای استخدام پرستار کودک در سایت‌ اعلانیه استخدام پرستار کودک یکی از موارد بسیار...

2 سال قبل کسب و کار 122 بازدید

نکاتی مهم درباره استخدام دستیار دندانپزشک

مزایای درج آگهی استخدام دستیار دندانپزشک در سایت‌های اعلانیه گسترده و متنوع هستند. این مزایا می‌توانند...

2 سال قبل کسب و کار 104 بازدید

ناگفته‌هایی درباره استخدام پرستار

اشخاصی که در مواجهه با اتفاقات دردناک و حوادث غیرمتفرقه صبور نیستند و از مهارت های...

2 سال قبل کسب و کار 103 بازدید

شرایط استخدام انباردار؛ چالش‌ها و وظایف

انباردار به عنوان یکی از مشاغل چالش برانگیز در هر سازمانی محسوب می‌‎شود که ممکن است...

2 سال قبل کسب و کار 83 بازدید

شرایط استخدام صندوقدار در فروشگاه‌ها

افراد متقاضی استخدام صندوقدار با برخورداری از یکسری مهارت‌ها و آگاهی از وظایف و مسئولیت‌های تعریف...

دیدگاهی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اعلانیه

اعلانیه (تحت نظارت و اجرای مجموعه وب رش) با هدف بهبود بازار خرید و فروش و حذف واسطه ها، از سال 1399 وارد فضای دیجیتال مارکتینگ شده و با بکار گیری بیش از هزاران نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم، قدم کوچکی در اقتصاد کشور و همچنین امر اقتصاد مقاومتی گذاشته است.

دسترسی سریع

  • حساب کاربری
  • سیاست حریم خصوصی
  • درباره ما
  • تماس با ما

تماس با ما

چهارراه سعدی - کوچه قلعه - ساختمان شفا - طبقه سوم

شماره تماس: 02433459346

ایمیل: info@elanie.ir

bazaar
direct download
تمام حقوق برای اعلانیه محفوظ می باشد.
اعلانیه