بانک پاسارگاد به منظور تکمیل نیروی انسانی خود برای شغل کارشناس انفورماتیک از واجدین شرایط دعوت به همکاری مینماید.
سامانه دعوت به همکاری بانک پاسارگاد در اطلاعیه از علاقمندان خانم و آقا به فعالیت در این بانک به عنوان کارشناس انفورماتیک بر اساس اولویتهای مورد نیاز دعوت به مصاحبه مینماید. متقاضیان با برخورداری از شرایطی که بانک پاسارگاد اعلام کرده است میتوانند درخواست خود را به صورت الکترونیکی ارسال نمایند تا مطابق با ضوابط مورد بررسی قرار گیرد. بر اساس اطلاعیه فوق، حداقل مدرک مورد تایید برای این شغل، مدرک لیسانس است و در این مقطع فقط متقاضیان تهرانی میتوانند نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.
شرایط عمومی استخدام بانک پاسارگاد
- برخورداری از سلامت کامل روان و جسم بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک پاسارگاد
- نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری
- بومی و ساکن شهر تهران
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد)
- داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (ریزنمرات، گواهی فراغت از تحصیل و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست.)
رشتههای مورد تایید استخدام کارشناس انفورماتیک
متقاضیان استخدام بانک پاسارگاد برای شغل کارشناس انفورماتیک میبایست در یکی از رشتههای زیر تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده باشند:
- مهندسی کامپیوتر (گرایش: کلیه گرایشها)
- مهندسیIT (فناوری اطلاعات) (گرایش: کلیه گرایشها)
- علوم کامپیوتر (گرایش: کلیه گرایشها)
شرایط سنی متقاضیان استخدام کارشناس انفورماتیک
بانک پاسارگاد بر اساس شرایط سنی داوطلبان اقدام به استخدام کارشناس انفورماتیک مینماید. بر این اساس خانمهای متولد ۰۱/۰۱/۱۳۶۵ به بعد و آقایان متولد ۰۱/۰۱/۱۳۶۳ به بعد امکان ثبت نام و ارسال درخواست دارند.
مراحل ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد
متقاضیان استخدام کارشناس انفورماتیک در بانک پاسارگاد میتوانند با ورود به سامانه دعوت به همکاری به نشانی hrm.bpi.ir/job/it ضمن بررسی شرایط و ضوابط، ثبت نام نمایند. برای ثبت نام به یک آدرس پست الکترونیک معتبر نیاز است که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد. با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد. در صورتی که بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد
متقاضیان میبایست فایل اسکن شده مدارک زیر را در سامانه استخدام بانک بارگذاری نمایند.
- عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد.)
- صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
- کارت ملی
- کارت نظام وظیفه هوشمند (برای متقاضیان آقایان)
- آخرین مدرک تحصیلی
زمان ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد
برای استخدام کارشناس انفورماتیک در این بانک بازه زمانی اعلام نشده است و بر اساس اولویت ثبت نام، بانک اقدام به بررسی درخواستهای ارسال شده مینماید. بانک پاسارگاد مطابق شرایط از افراد واجد شرایط دعوت به مصاحبه حضوری مینماید.