اعلانیه
اعلانیه

Yext 50 میلیون دلار سرمایه گذاری مخاطره آمیز دریافت می کند و آن را به عرضه اولیه عمومی نزدیک تر می کند

Yext logoارائه‌دهنده نرم‌افزار بازاریابی جغرافیایی Yext در خود اعلام کرد وبلاگ شرکت امروز 50 میلیون دلار سرمایه گذاری خطرپذیر را تضمین کرده است.

مدیر عامل هاوارد لرمن به AdWeek گفت، “این آخرین دور قبل است ما عمومی می شویم.”

به رهبری Insight Venture Partners و از جمله Marker LLC Institucional Venture Partners و Sutter Hill Ventures، بودجه به عنوان سرمایه اولیه برای سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه استفاده خواهد شد.

Yext می‌گوید نرم‌افزار بازاریابی جغرافیایی آن به بازاریابان کمک می‌کند فهرست‌های کسب‌وکار را در پلتفرم‌های مختلف، از جمله نقشه‌ها، سایت‌های فهرست، رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌ها مدیریت کنند:

اگر تا به حال اطلاعات اشتباهی را در نقشه پیدا کرده اید، ما قصد داریم به شما کمک کنیم. Yext در پشت صحنه وجود دارد و هر روز نتایج بهتر و بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

این شرکت قصد دارد در اواخر امسال در آلمان، استرالیا، بریتانیا و کانادا به بازار عرضه شود و پس از آن در اروپا و آسیا در سال 2015 عرضه شود.

Yext می‌گوید انتظار دارد سال آینده سودآور باشد، و گزارش می‌دهد که درآمد آن در سال 2013 نسبت به سال 2012، 136 درصد افزایش یافته و به 34 میلیون دلار رسیده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *