اعلانیه
اعلانیه

Yelp از شرکت حقوقی به دلیل جعل بررسی ها، ادعاهای شرکت تلافی جویانه شکایت می کند

law-legal-concept شما فکر می کنید که وکلا بهتر می دانند. بر اساس شکایتی که در 20 اوت در دادگاه عالی کالیفرنیا ارائه شده است، Yelp از گروه حقوقی McMillan به دلیل نقض قرارداد و ادعاهای مرتبط شکایت کرده است. این سایت ادعا می کند که شرکت حقوقی نظرات جعلی درباره خودش ارسال کرده است.

کت و شلوار Yelp می گوید که کارمندان گروه حقوقی مک میلان از حساب های شخصی Yelp یا ایجاد حساب های جعلی برای نوشتن نظرات پنج ستاره درباره شرکت ورشکستگی استفاده کرده اند. در بسیاری از این موارد، کاربران به‌عنوان مشتریان شرکت ظاهر می‌شوند و تجربیات خود را ساخته‌اند.

موارد زیر نمونه ای از ادعاهای موجود در دادخواست است (شکایت کامل در زیر):

Yelp lawsuit fake reviews

این شکایت همچنین ادعا می‌کند که «حلقه‌ای از وکلای محلی» در سن دیگو کالیفرنیا، جایی که مک‌میلان در آن مستقر است، نظرات خود را با یکدیگر مبادله می‌کردند و هر کدام «نظرات تحسین‌آمیز» دیگران را ارسال می‌کردند.

به‌عنوان کنار، شکایت از طریق استنباط‌ها، کمی بینش را در مورد روش‌شناسی پشت فیلتر بررسی بحث‌برانگیز Yelp ارائه می‌دهد.

این پرونده نقض شرایط خدمات Yelp (نقض قرارداد) را نشان می‌دهد. این ادعاها همچنین به بخش‌های 17200، 17500 کد کسب و کار و حرفه‌های کالیفرنیا و مقررات مربوطه استناد می‌کنند که تبلیغات نادرست و شیوه‌های تجاری فریبنده را ممنوع می‌کند.

شواهد، همانطور که در شکایت منعکس شده است، بسیار زیاد به نظر می رسد.

اما یک چین و چروک جالب وجود دارد. در اوایل سال جاری مک میلان از Yelp در دادگاه دعاوی کوچک شکایت کرد و حکم ۲۷۰۰ دلاری را برد. این شرکت حقوقی می‌گوید برای دریافت دیدگاه‌های مطلوب، «اجبار» به تبلیغ در Yelp شده است. همچنین ادعا می کند که سرنخ های وعده داده شده را دریافت نکرده است، به دنبال بازپرداخت است و مجبور به پرداخت هزینه لغو شده است.

موارد زیر از پست وبلاگ در سایت مک میلان است، که در آن از مشتریان کسب و کارهای کوچکی که احساس می کنند به طور مشابه در Yelp “اجبار” شده اند به تبلیغات دعوت می کند:

MLG مجبور شده بود با غول اینترنتی که وعده نتایج را می داد، قرارداد تبلیغاتی منعقد کند. قاضی پرونده موافقت کرد که (الف) قرارداد به دلیل تقلب در انگیزه و اجبار باطل است، (ب) اینکه Yelp در ارائه هیچ یک از خدمات وعده داده شده کوتاهی کرده است، و (ج) اینکه خود قرارداد یک قرارداد است. از چسبندگی.

این یک پیروزی بزرگ برای هر کسب‌وکار کوچکی در کشور است که در حال حاضر با Yelp، Inc تبلیغات می‌کند. در حال حاضر، ما از هر کسی که توسط Yelp تهدید شده است می‌خواهیم با این شرکت تماس بگیرد. اگر Yelp با شما تماس گرفت و به طور مشابه سعی کرد شما را وادار کند یا شما را مجبور به قرارداد تبلیغاتی با شرکت کرد، لطفاً با گروه حقوقی مک میلان تماس بگیرید.

شرکت مک میلان استدلال کرد که Bloomberg که دعوای Yelp اساساً انتقام پیروزی اولیه آن در ادعاهای کوچک است. با این حال Yelp از حکم دعاوی کوچک درخواست تجدید نظر کرد و این موضوع اکنون به داوری الزام آور ارجاع شده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *