بیشتر ما آرزو می کنیم هر از چند گاهی کمی وزن کم کنیم. گاهی اوقات ما ذهن خود را به آن اختصاص می دهیم و موفق می شویم. مواقع دیگر، زندگی مانع می شود و آن لاستیک زاپاس یا رویه مافین شروع به عقب انداختن سر زشت خود می کند.
این زمانی است که Weight Watchers توجه ما را میخواهد.
برای جلب این توجه و تجدید علاقه به Weight Watchers در استرالیا، آژانس دیجیتال Reactive یک کمپین چند وجهی به نام Awaken Your Incredible را راه اندازی کرد. به عنوان بخشی از این کمپین، Reactive شما شگفتانگیز را توسعه داد، مشارکتی با Getty که به افراد امکان میدهد تصاویر کوتاه ایجاد کنند. اسلایدهایی را نشان می دهد که “باور نکردنی” آنها را برجسته می کند.
Reactive با Getty Images کار کرد تا API سرویس تصویر را بهینه کند. پس از بازدید از سایت Incredible You و پاسخ به چندین سوال در مورد زندگی، کاربر به عکس های انتخاب شده از کتابخانه Getty Images دسترسی رایگان دارد. سپس کاربر میتواند تصاویری را انتخاب کند که برای او جذابتر است و سپس برای ارائه «نمایش سینمایی باورنکردنیشان» استفاده میشود. از آنجا، تصاویر را می توان به راحتی با دوستان، خانواده و جهان از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
برای به دام انداختن پروژه، Reactive یک نمونه اولیه از Incredible You را تنها در 12 ساعت ایجاد کرد که Weight Watchers و Getty Images را قادر ساخت تا به سرعت معامله را محکم کنند.
در سایت Incredible You، بازدیدکنندگان میتوانند گالریهای ایجاد شده توسط دیگران را مشاهده کنند یا بلافاصله شروع به پاسخ دادن کنند. سوالاتی که اساس “باور نکردنی” آنها را فرموله می کند. نتیجه نهایی ویدیویی است که به طور خودکار ایجاد شده است که تصاویر انتخابی، سؤالات پاسخ داده شده به همراه یک آهنگ موسیقی را در خود جای داده است.
در زیر ویدیویی است که کمپین اصلی خود را بیدار کن.
آیا یک اثر خلاقانه عالی دیدهاید که ارزش اشتراکگذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]
ارسال کنید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.