اعلانیه
اعلانیه

Topsy Pro Analytics به کاربران اجازه می دهد بیش از 100 میلیارد توییت را در 2 سال گذشته تجزیه و تحلیل کنند.

Topsy، موتور جستجوی اجتماعی محبوب، ویژگی جدید قدرتمندی را برای بازاریابان منتشر کرده است که امروزه Topsy نامیده می شود. آنالیز حرفه ای متفاوت از پیشنهادات اصلی تجزیه و تحلیل اعلام شده در سال گذشته، Pro Analytics جدید اجازه خواهد داد کاربران برای مشاهده و تجزیه و تحلیل بیش از 100 میلیارد توییت در چندین سال گذشته.

برخلاف بسیاری از ابزارهای ردیابی اجتماعی، مجوزی که Topsy برای Twitter Firehose دارد، به این سرویس اجازه می‌دهد تا همه توییت‌ها را تجزیه و تحلیل کند، نه فقط مجموعه‌ای خاص از عبارت‌های ردیابی شده را. به لطف گزینه‌های پیمایش پویا و ابزارهای مقایسه، می‌توان عبارات کلیدی خاصی را برای ارائه اطلاعات بیشتر استخراج کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از گزینه‌های زیر، داده‌های تفکیک شده را در یک پرس و جو وارد کنند:

داشبورد

داشبورد به کاربران امکان می‌دهد تصویر بزرگ عبارات جستجو از جمله نام‌گذاری، پست‌های برتر، پیوندهای برتر و رسانه‌های برتر را ببینند:

چیزی که بازاریابان فوراً متوجه آن می‌شوند توانایی دیدن گذشته بر اساس مکان، زبان یا احساسات است. این ابزارها می‌توانند برای بازاریابان کاملاً مفید باشند، زیرا جستجوها و داده‌های خاص از هر صفحه‌ای در صورت نیاز می‌توانند بیشتر بخش‌بندی شوند. علاوه بر این، تمام توییت‌های یک وب‌سایت خاص را می‌توان یافت اگر نام وب‌سایت همراه با عبارت جستجو باشد.

فعالیت

صفحه نمایش فعالیت ابزاری قدرتمند برای برندها است زیرا هر عبارت کلیدی را می توان ردیابی و تجزیه و تحلیل کرد. نمودار زیر به چهار تیم فوتبال از NFC شرق نگاه می کند:

با کلیک بر روی پیک بزرگ در آوریل، فعالیت را می‌توان بر اساس پست‌های برتر برای آن دوره خاص تقسیم کرد. در این مثال، به ما اجازه می دهد تا ببینیم که قله بزرگ را می توان به پیش نویس Redskins رابرت گریفین III نسبت داد. عبارت view کل فعالیت و آمار را در آن دوره زمانی برای پرس و جوی داده شده به کاربران نشان می دهد.

کشف

برگه اکتشاف به کاربران این امکان را می دهد که یک عبارت جستجو را تجزیه کنند تا ببینند مردم دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می کنند. برگه اکتشاف می تواند عبارات مرتبط یا “متخصصان” مربوط به آن عبارت را نشان دهد. تجزیه و تحلیل #nfl در 30 روز گذشته چگونه بوده است:

به‌نظر می‌رسد عملکرد این کشف، به‌خصوص در اطراف متخصصان، کمی ضعیف است. تاپسی به ما گفت که معیارهای تأثیر کلی فراتر از دنبال‌کنندگان را در نظر می‌گیرند، اما متوجه شدیم که بسیاری از اوقات متخصصان واقعی در مورد یک عبارت کلیدی کنار گذاشته شده‌اند.

نتایج برتر

برای کاربران/برندهایی که به دنبال دیدن داغ‌ترین توییت‌ها/پیوندها/رسانه‌ها در یک بازه زمانی معین هستند، برگه نتایج برتر بهترین دوست شما خواهد بود. در اینجا نگاهی به جستجوی توییت‌های «فورد» در ۹۰ روز گذشته است:

برگه پیوندها به‌جای توییت‌ها، مقاله به اشتراک‌گذاشته‌شده واقعی را نشان می‌دهد و هر یک از برگه‌های رسانه دیگر هدف‌گیری را بیشتر تجزیه می‌کنند.

جغرافیا

تویتر به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌ها را با داده‌های طول و عرض جغرافیایی خاص برچسب‌گذاری کنند، اما تنها حدود ۱٪ از همه توییت‌ها در این دسته قرار می‌گیرند. Topsy الگوریتمی ایجاد کرده است که داده های جغرافیایی 99.6 درصد از تمام توییت ها را ایجاد می کند. با این داده‌ها، کاربران می‌توانند در گزینه‌های فیلتر اصلی خود بخش‌بندی شوند و همچنین می‌توانند در برگه جغرافیا مشاهده شوند:

برگه جغرافیا به کاربران امکان می‌دهد کشورهای برتر را در اطراف یک عبارت جستجو بر اساس نام‌های کلی و درصد فعالیت ببینند. با کلیک بر روی یک کشور، کاربران داده های بیشتری از جمله پست های برتر را مشاهده می کنند.

قرار گرفتن در معرض

متریک قرار گرفتن در معرض Topsy به افراد امکان می‌دهد ببینند چه تعداد از کاربران بالقوه یک توییت را مشاهده کرده‌اند. شماره نوردهی با ضرب تعداد توییت‌ها/پیوندها در تعداد دنبال‌کنندگان ایجاد می‌شود.

دوباره، کلیک کردن بر روی یک دوره خاص امکان تجزیه و تحلیل عمیق تر در مورد یک اصطلاح را فراهم می کند.

احساس

یکی از سودمندترین برگه‌ها برای بازاریابان و برندها، برگه احساسات است. این برگه به ​​کاربران اجازه می دهد تا نمرات کلی احساسات و همچنین اشاره های مثبت و منفی را در مورد یک موضوع مشاهده کنند. در اینجا نگاهی به احساسات پیرامون #المپیک می اندازیم:

کاربران می‌توانند توییت‌ها را بر اساس احساسات با استفاده از گزینه‌های فیلتر اصلی فیلتر کنند تا فقط داده‌های مثبت یا منفی را ببینند.

به طور کلی، حجم عظیم داده‌های توییتر که Topsy Pro Analytics گرفته می‌شود، خیره‌کننده است. در حالی که برخی از عناصر مانند برگه Discovery کمی مورد نظر باقی می‌مانند، توانایی جمع‌آوری داده‌های چندین ساله در مورد هر موضوعی و توانایی تجزیه و تحلیل، Topsy را به ابزاری قدرتمند برای همه بازاریابان تبدیل می‌کند.

قیمت تاپسی بر اساس پرداخت به ازای حساب است و هنوز منتشر نشده است. هنگام استعلام قیمت دقیق حساب ها، به ما گفته شد که “قیمت به اندازه مشتری و نیازهای اطلاعاتی آنها بستگی دارد” و “کارمزد ثابت ماهانه” دارد. همه می‌توانند Topsy Analytics Pro را به‌مدت رایگان به مدت 30 روز امتحان کنند.

برای اطلاعات بیشتر، نمای کلی Topsy را ببینید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *