اعلانیه
اعلانیه

Sprint با بیشترین ترافیک وب سامسونگ گلکسی S3، Verizon را شکست داد

Galaxy S3سامسونگ تا به امروز بیش از 20 میلیون گوشی گلکسی اس 3 را در سراسر جهان فروخته است. . بر این اساس گلکسی اس 3 محبوب ترین گوشی اندرویدی است و تمامی گوشی های اندرویدی موجود در بازار را تحت الشعاع قرار داده است. این تا حدی به دلیل کمپین تبلیغاتی تهاجمی و چند میلیون دلاری سامسونگ برای این دستگاه است.

این یک گوشی بسیار خوب است، اما بهترین گوشی اندروید فعلی نیست. این تمایز، به نظر من، متعلق به Nexus 4 ساخت ال‌جی است.

علاوه بر این، در سه ماهه چهارم، S3 جایگاه خود را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان از دست داد برای iPhone. در زیر نمودار «محموله‌های» Strategy Analytics وجود دارد که محموله‌های واحد و سهم بازار گوشی مربوطه را نشان می‌دهد. (معمولاً محموله‌ها معیاری مشکوک است، اما در مورد iPhone و S3، محموله‌ها و فروش‌ها تقریباً همسو هستند.)

ارسال جهانی گوشی‌های هوشمند و سهم بازار بر اساس مدل در سه ماهه چهارم 2012Q4 handset shipments Strategy Analytics

منبع: Strategy Analytics (1/13)

شبکه تبلیغاتی Chitika به ترافیک تولید شده توسط Galaxy S3 نگاه کرد و دریافت که Sprint حامل آمریکای شمالی است. که بیشترین ترافیک وب از آن سرچشمه می گرفت. پس از اسپرینت، Verizon و T-Mobile به ترتیب قرار دارند. AT&T چهارمین ترافیک وب از S3 در میان چهار اپراتور بزرگ ایالات متحده است.

توجه به این نکته مهم است که این مقایسه ترافیک تعداد مطلق گوشی‌ها را در هر شرکت مخابراتی منعکس نمی‌کند، بلکه ترافیک اینترنت ناشی از آن گوشی‌ها را نشان می‌دهد. برنامه داده نامحدود Sprint احتمالاً مسئول “برد” آن در اینجا است.

من گمان می‌کنم که گوشی‌های Galaxy S3 بیشتری در Verizon وجود داشته باشد، اما کاربران Sprint بیشتر آنلاین هستند زیرا نگران تجاوز به برنامه‌های داده خود نیستند.

Chitika Galaxy traffic distribution

داده‌های بالا توسط Chitika از «نمونه‌ای از ده‌ها میلیون آگهی تبلیغاتی تلفن‌های هوشمند ایالات متحده و کانادا که از شبکه تبلیغات چیتیکا نشأت گرفته‌اند، از ۱ فوریه تا ۷ فوریه ۲۰۱۳ جمع‌آوری شده است».

به طور گسترده پیش بینی می شود که سامسونگ نسخه S4 گوشی گلکسی خود را در رویداد کنگره جهانی موبایل هفته آینده در بارسلون اسپانیا معرفی کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *