شرکت امروز ابزار رتبه بندی صفحات محلی خود را معرفی کرد که نشان می دهد طرفداران صفحه در کجای جغرافیایی قرار دارند. این داده ها برای صاحبان صفحه در Facebook Insights در دسترس بوده است، اما فقط برای صفحه(های) خودشان.
صفحه SocialBakers’ Facebook Page Statistics اکنون دارای یک فهرست کشویی “Country” است که در آن رتبه های محلی صفحاتی که SocialBakers نظارت می کند قابل دسترسی است. به عنوان مثال، داده ها نشان می دهد که Walmart در حال حاضر محبوب ترین صفحه فیس بوک در ایالات متحده است، با بیش از 24 میلیون طرفدار.
Walmart کمی بیش از نیمی از طرفداران کلی Family Guy را دارد، اما در ایالات متحده، محبوبیت بیشتری نسبت به برنامه تلویزیونی FOX دارد.
SocialBakers همچنین دادههای جغرافیایی خاصتری را برای طرفداران برای برندها ارائه میکند. صفحه نمایه استارباکس (و سایرین) توزیع کامل طرفداران جغرافیایی صفحه را تجزیه می کند.
به غیر از جنبه جدید دیدن اینکه طرفداران یک برند در سرتاسر جهان در کجا قرار دارند، مارک های بزرگتر احتمالاً این داده ها را از دیدگاه تحقیقات رقابتی جالب و ارزشمند می یابند.
(نکته از طریق SocialFresh)
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.