اعلانیه
اعلانیه

محبوب‌ترین انجمن اخبار اجتماعی، Reddit، در دسامبر به اعداد رکورد رسید. این سایت در ماه گذشته بیش از 2 میلیارد بازدید از صفحه داشته است، از 1 میلیارد در فوریه 2011 .

Reddit جامعه ای از جوامع فرعی است (که به آن subreddits نیز گفته می شود) که در آن افراد محتوا و مقالات مرتبط را به اشتراک می گذارند. برای مثال، فیس بوک، Google+‎ و تویتر زیرمجموعه‌های reddit وجود دارد که کاربران می‌توانند در صورت علاقه مشترک شوند. داستان‌های ارسال‌شده توسط همکار Redditors رأی مثبت (یا منفی) داده‌اند. سایت بسیار مینیمالیستی است که به حفظ تمرکز روی خود محتوا کمک می‌کند.

آنچه که در مورد این رشد سریع حتی تاثیرگذارتر است، موضوعی است که در آن به وجود آمده است. Reddit در یک پست وبلاگ توضیح می دهد که چگونه موفقیت به دست آمد (و چگونه نشد):

  • ما از طریق تبلیغات ترافیک دریافت نمی کنیم.
  • ما در هیچ تجارت ترافیکی شرکت نمی کنیم.
  • ما به کاربران خود ایمیل نمی فرستیم (مگر اینکه انتخاب کنند ایمیلی وارد کنند و رمز عبور خود را فراموش کنند).
  • ما کاربران را برای ثبت نام آزار نمی دهیم.
  • ما کاربران را برای دعوت از دوستان خود آزار نمی دهیم.
  • ما شما را برای دانلود برنامه ما آزار نمی دهیم.
  • ما از نمایش اسلاید و سایر ترفندهای مشاهده صفحه استفاده نمی کنیم.
  • ما چیزی در مورد SEO نمی دانیم.
  • ما با Facebook ادغام نمی‌شویم.
  • ما حتی به حساب‌های فیسبوک یا توییتر خود پیوند نمی‌دهیم.

پس چگونه رشد را محاسبه کنیم؟ مانند همه چیزهای reddit، اعتبار به جامعه ما تعلق می گیرد – یا بهتر است بگوییم، جامعه جوامع.

واضح است که این یک نمونه کتاب درسی از ایجاد جوامع، گوش دادن به بازخورد و راضی نگه داشتن کاربران است. بسیاری از جوامع اجتماعی در گذشته با بیگانگی (بدون Reddit) شعله ور شده اند لوگوی جناس در نظر گرفته شده) پایگاه کاربری آنها و تلاش برای کسب درآمد سخت است. تیم Reddit همچنین تاکید کرد که در سال 2012 رویدادهای ارگانیک و بهبودهای سایت بیشتر اعلام خواهد شد، اما هیچ تغییر عمده‌ای در افق نیست.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *