لورا دزموند، مدیر عامل Starcom MediaVest Group، آژانس Publicis که توافقنامه را مدیریت کرد، گفت: این مشارکت چند ساله “بر ایجاد مشترک محصول حول داده ها، ویدئوها و تصاویر، از جمله فیس بوک و اینستاگرام متمرکز است.” /p>
گفته میشود که این قرارداد شامل یکپارچهسازی دادههای فیسبوک در پلتفرم رسانه Publicis، دسترسی به مهندسان فیسبوک، تحلیلگران برای توسعه ابزارهای اندازهگیری بهتر برای رسانههای غنی و همچنین افراد خلاق برای توسعه واحدهای تبلیغاتی سفارشی یا محتوای اینستاگرام است.
«شما می توانید آن را به یکپارچه سازی و داده خلاصه کنید. دزموند به وال استریت ژورنال.
کارولین اورسون، معاون راهحلهای بازاریابی جهانی در فیسبوک، به AdAge گفت: «این اولین بار است که ما همه عناصر مختلف را داریم که به مشتریان اجازه میدهد تا به مقیاس قابل توجهی از ۱۰۰ میلیون نفر در روز در ایالات متحده و [. مخاطبان خاص از 100 میلیونی که مشتری میخواهد به آنها برسد.»
معامله فیسبوک Publicis آخرین مورد از یک رشته مشارکت عمده بین آژانس های Publicis و شرکت های رسانه دیجیتال است.
در آوریل 2013، استارکام مدیا وست با چند قرارداد سالیانه با توییتر به ارزش 200 میلیون دلار گزارش شده است. استارکام قراردادی با Yahoo برای محتوای ویدئویی و تبلیغات منعقد کرد. قرارداد هدفمند در نوامبر 2013. MediaVest قراردادی یک ساله با Google امضا کرد به ارزش دهها میلیون برای مکانهای تضمینی در YouTube، شبکه نمایش Google و شبکههای تلفن همراه، علاوه بر منابع خلاقانه و پشتیبانی تجزیه و تحلیل در بهار امسال.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.