اعلانیه
اعلانیه

Pinterest پشتیبانی از Do-Not-Track را اعلام کرد

pinterest-logoدفن شده در پست درباره شخصی سازی بیشتر و آینده در Pinterest بیانیه ای است که می گوید اگر مصرف کنندگان ردیابی را نمی خواهند که می توانند انصراف دهند. این شرکت از Do-Not-Track (DNT) پشتیبانی می کند:

ما هیجان‌زده هستیم که تجربه شخصی‌تری را به همه ارائه دهیم، اما اگر علاقه‌ای به آن ندارید نیز متوجه می‌شویم! ما از «ردیابی نشوید» پشتیبانی می‌کنیم و می‌توانید تنظیمات حساب خود را در هر زمان تغییر دهید.

نیویورک تایمز اشاره می‌کند که بعد از توییتر (در ماه مه 2012)، پینترست بازیگر اصلی بعدی در لیست بسیار کوتاهی از مارک‌های اینترنتی است که از DNT پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت (با IE 10)، کروم و موزیلا همه از این استاندارد پشتیبانی می کنند.

Do-Not-Track برای گروه‌های تبلیغاتی بزرگ و برخی ناشران بزرگ (مانند یاهو)، که عمدتاً از رعایت تنظیمات پیش‌فرض مرورگر DNT IE خودداری کرده‌اند، بسیار بحث برانگیز و ترسناک است. بحث های اخیر WC3 در مورد DNT نیز بدون توافق شکست خورد.

نظرسنجی‌های مصرف‌کننده حاکی از حمایت گسترده از استاندارد DNT — یا حداقل به مصرف کنندگان حق انتخاب بدهید.

با اتخاذ این موضع “شفاف تر”، پینترست کمی علاقه مندی خود را نشان می دهد. بیشتر افراد از شخصی‌سازی انصراف نمی‌دهند – تا حدی به این دلیل که افراد تنظیمات را تغییر نمی‌دهند، اما ممکن است به دلیل در دسترس بودن گزینه انصراف، از شخصی‌سازی کمتر احساس خطر کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *