همانطور که دیروز LL Social اشاره شد، Pinterest از یک ” متا تگ nopin که از پین کردن تصاویر به طور مستقیم از سایتی که کد در آن نصب شده است توسط کاربران جلوگیری می کند. متا تگ را میتوانید در پایین صفحه راهنمای Pinterest پیدا کنید، زیر عنوانی که میگوید «اگر نخواهم چه میشود». تصاویر از سایت من باید پین شوند؟” این یک قطعه کد ساده است:
meta name=”pinterest” content=”nopin”
چه چیزی را برچسب جلوگیری می کند (و چه چیزی را نمی کند)
وقتی تگ نصب میشود و یک کاربر Pinterest سعی میکند تصویری را از سایتی که در آن نصب شده است پین کند، یک پیام بازشو ظاهر میشود که به کاربر میگوید سایت اجازه نمیدهد تصاویرش پین شوند. من متا تگ را در وبلاگ بازاریابی جستجوی مشاغل کوچک نصب کردم و هنگامی که سعی کردم تصویری از یکی از مقاله های خود را پین کنم، این پاپ -up ظاهر شد:
به همین ترتیب، اگر به Pinterest.com بروم و از گزینه “افزودن” استفاده کنم، اگر URL از دامنه خود ارائه دهم، متا تگ پین کردن را مسدود می کند. در این صورت، پیام در Pinterest.com به این صورت است:
اما متا تگ به طور کامل از نمایش تصاویر سایت در Pinterest جلوگیری نمی کند. کاربر را از دانلود تصویر و سپس پین کردن مستقیم آن از طریق آپلود باز نمی دارد. تنها زمانی از پین کردن جلوگیری می کند که URL سایت با متا تگ درگیر باشد.
بنابراین، همانطور که گفتم، این یک قدم کوچک است. بن سیلبرمن، مدیر عامل Pinterest به LL Social گفت که در آینده کارهای بیشتری در رابطه با نگرانی های مربوط به حق چاپ انجام خواهد شد.
در یک یادداشت نیمه مرتبط، مقاله LL Social نیز اشاره می کند که Pinterest اکنون کاربران را به 500 کاراکتر در قسمت Description برای پین های آنها محدود می کند. در برخی موارد، این کار باعث میشود که کاربران نتوانند آنقدر متن با پینهای خود قرار دهند که بینندگان برای بازدید از سایتی که تصویر در آن میزبانی میشود، نیازی به کلیک روی آن نداشته باشند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.