اعلانیه
اعلانیه

Pew: 61٪ می گویند تلفن های هوشمند آنها را بازده بیشتری می کند اما تقریباً 1/3 آنها را از افراد واقعی منحرف می کند.

smartphones-600pxصاحبان تلفن همراه در مورد دستگاه های خود دوسوگرا هستند. اکثر مردم می گویند که «نت نت»، تلفن های همراه مفید بوده، بهره وری را افزایش داده، در زمان صرفه جویی کرده و آنها را بیشتر با دیگران مرتبط کرده است. با این حال، هزینه های اجتماعی و جنبه تاریکی نیز برای پذیرش گسترده دستگاه های تلفن همراه و به ویژه دستگاه های هوشمند وجود دارد.

این بر اساس داده های نظرسنجی است که امروز توسط اینترنت پیو منتشر شد. پروژه زندگی آمریکایی.

بزرگترین شکایات در مورد تلفن های همراه به حواس پرتی و ناتوانی در تمرکز روی یک کار واحد، افزایش چالش جدایی از کار و ناتوانی در تمرکز کامل بر روی افراد دیگر مربوط می شود. شکایات بر اساس رده سنی تا حدودی متفاوت است.

داده‌های پیو نشان می‌دهد که 85 درصد از بزرگسالان آمریکایی تلفن همراه دارند و 53 درصد از مشترکان تلفن همراه تلفن هوشمند دارند. با این حال، پیو دلایل 15 درصدی را که اصلاً از خرید تلفن همراه خودداری می‌کنند، بررسی کرد. سه دلیل اصلی عبارتند از: عدم نیاز، هزینه و عدم علاقه.

در میان دارندگان تلفن همراه ایالات متحده که تلفن هوشمند ندارند (تقریباً 45 تا 49 درصد) هزینه و عدم نیاز، دلایل اصلی عدم ارتقاء هستند. کاربران جوان‌تر از هزینه‌های درک شده عقب‌مانده می‌شوند، در حالی که کاربران مسن‌تر یا نیازی به گوشی هوشمند نمی‌بینند یا استفاده از تلفن‌های هوشمند را بسیار پیچیده می‌دانند.

Pew 17 درصد از مخاطبان نظرسنجی خود را به عنوان کاربران اینترنت “بیشتر از طریق سلول” شناسایی کرد. یعنی افرادی که “بیشتر مرور آنلاین خود را در چارچوب تلفن همراه خود انجام می دهند.” این گروه دوسوگراترین رابطه را با مالکیت تلفن همراه دارند. من فرض می‌کنم اکثر این گروه از کاربران قدرتمند گوشی‌های هوشمند هستند.

یافته‌های بسیار بیشتری در مطالعه کامل وجود دارد که می‌توانید به اینجا دسترسی داشته باشید. .

در زیر خلاصه ویدیویی سطح بالا از یافته‌های این مطالعه آمده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *