اعلانیه
اعلانیه

Parse.ly: جستجو از شبکه اجتماعی (دوباره) به عنوان منبع ارجاعی برای ناشران اصلی پیشی می گیرد

این مانند یک مبارزه سنگین وزن است، فقط بدون پرداخت به ازای نمایش بسیار گران قیمت و ورزشکاران عرق کرده تلویزیون صفحه بزرگ شما را پر کنند.

جستجو و رسانه‌های اجتماعی به عنوان منبع اصلی ترافیک ارجاع به برخی از بزرگترین ناشران در وب، برتری می‌یابند.

داده‌های جدید از Parse.ly – یک پلت‌فرم تجزیه و تحلیل محتوا که رویترز، Mashable، Slate، The Next Web و بسیاری دیگر از مشتریان خود – نشان می دهد که جستجو در ماه مارس امسال از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اصلی ترافیک ارجاع مجدداً گوی سبقت را گرفت.

ناشران آن 32.8 درصد از ترافیک آن را از جستجو در آن ماه مشاهده کردند، در مقایسه با 31.2 درصد از رسانه های اجتماعی. این نزدیک به تلنگر دقیق از داده های ژانویه است، زمانی که ترافیک اجتماعی 32 تا 30 درصد از جستجو پیشی گرفت.

parsely-search-social-referrers

اگرچه جستجو در ماه مارس انجام شد، روند بزرگتر برای ترافیک جستجو خوب به نظر نمی رسد. اگر به گزارش اکتبر 2013 Parse.ly برگردید، جستجو با 36 درصد منبع اصلی ترافیک بود، در مقایسه با تنها 22 درصد برای شبکه های اجتماعی.

parsely-oct2013

سایت‌های Google همچنان منبع شماره 1 ترافیک مشتریان Parse.ly در آخرین دوره گزارش بودند و فیس‌بوک در رتبه دوم باقی ماند – و این دو به طور قابل‌توجهی بالاتر از سایر سایت‌های جداگانه هستند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *