این مانند یک مبارزه سنگین وزن است، فقط بدون پرداخت به ازای نمایش بسیار گران قیمت و ورزشکاران عرق کرده تلویزیون صفحه بزرگ شما را پر کنند.
جستجو و رسانههای اجتماعی به عنوان منبع اصلی ترافیک ارجاع به برخی از بزرگترین ناشران در وب، برتری مییابند.
دادههای جدید از Parse.ly – یک پلتفرم تجزیه و تحلیل محتوا که رویترز، Mashable، Slate، The Next Web و بسیاری دیگر از مشتریان خود – نشان می دهد که جستجو در ماه مارس امسال از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اصلی ترافیک ارجاع مجدداً گوی سبقت را گرفت.
ناشران آن 32.8 درصد از ترافیک آن را از جستجو در آن ماه مشاهده کردند، در مقایسه با 31.2 درصد از رسانه های اجتماعی. این نزدیک به تلنگر دقیق از داده های ژانویه است، زمانی که ترافیک اجتماعی 32 تا 30 درصد از جستجو پیشی گرفت.
اگرچه جستجو در ماه مارس انجام شد، روند بزرگتر برای ترافیک جستجو خوب به نظر نمی رسد. اگر به گزارش اکتبر 2013 Parse.ly برگردید، جستجو با 36 درصد منبع اصلی ترافیک بود، در مقایسه با تنها 22 درصد برای شبکه های اجتماعی.
سایتهای Google همچنان منبع شماره 1 ترافیک مشتریان Parse.ly در آخرین دوره گزارش بودند و فیسبوک در رتبه دوم باقی ماند – و این دو به طور قابلتوجهی بالاتر از سایر سایتهای جداگانه هستند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.