اعلانیه
اعلانیه

Pantene اعتراض محصول را به پیروزی بازاریابی تبدیل می کند

pantene_yeqr_bad_hair_day

در اسرائیل، 25٪ از زنان موهای مجعد دارند و بسیاری از آنها از کرم موی Pantene Perfect Curls برای رام کردن یال های خود استفاده می کنند. به دلیل تغییر ترکیب منطقه ای، Pantene تحویل کرم را متوقف کرد. زنان عصبانی بودند! خشمگین! خشمگین! خوب، شاید آنقدرها هم بد نبود، اما آنها یک گروه اعتراضی فیس بوک راه اندازی کردند تا ناامیدی خود را ابراز کنند.

با اذعان به این اعتراض، این برند با ACW Gray Tel Aviv در کمپینی همکاری کرد که مستقیماً به نگرانی‌های زنان پرداخت. این رویکرد بر این ایده متمرکز بود که یک روز بد مو فقط یک روز بد مو نیست. همه جا روز بدی است و با اذعان به اینکه نمی‌توانند فوراً این واقعیت را که محصول دیگر در دسترس نیست تغییر دهند، کمپینی راه‌اندازی کرد که یک روز بد را به یک روز خوب تبدیل می‌کرد.

این برند در گفتگوهای صفحه اعتراض فیس بوک برای رسیدگی به شکایات خاص شرکت می کند. یک زن، شیرا دورا، شکایت کرد: «به دلیل ظاهر بد موهایم، هیچ چیز برای من خوب به نظر نمی‌رسد.» در واکنش به این موضوع، این برند، Shira را با یک آرایشگر حرفه‌ای به یک ولگرد خرید فرستاد.

زن دیگری به نام آریل دیمری پست کرد، “همین است، من می خواهم فرهایم را صاف کنم.” بنابراین این برند آریل را به آرایشگاه Pantene برد و سپس او را به یک عکاسی حرفه ای فرستاد. و زن دیگری به نام ناتالی الکایام پست کرد: “وقتی فرهای من رشد نکرد، زندگی عاشقانه من جرقه خود را از دست داد.” برای ناتالی، این برند ناتالی و همسرش را با یک لیموزین به یک شام عاشقانه برد و آنها را برای یک شب در یک هتل قرار داد.

طبیعتاً این سه زن و بسیاری دیگر از این برند برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در صفحه فیس بوک تماس گرفتند، که منجر به ادعای دسترسی 200000 نفری در فیس بوک، پوشش رسانه ای بیش از 500،000 دلار در پوشش رسانه ای رایگان شد و … منتظر آن باشید … بازگرداندن محصول به اسرائیل زیرا مدیریت تقاضا برای انجام این کار را به اندازه کافی قابل توجه دانست.

و آنها نه تنها محصول را برگرداندند، بلکه این کار را به سبک انجام دادند. آنها اعضای گروه فیس بوک را به اولین نمایش فیلم دعوت کردند و با گذاشتن یک بطری از آن در زیر هر صندلی از بازگشت محصول رونمایی کردند – بنابراین یک بار برای همیشه به روزهای بد موهای زنان اسرائیلی پایان دادند. پایان.

[youtube]http://youtu.be/z72s4dUHi3I[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *