اعلانیه
اعلانیه

Omnicom و Publicis با هم ادغام می شوند و “یک شرکت جدید برای دنیای جدید” ایجاد می کنند

Levy and Wren

مدیر عامل Publicis موریس لوی با مدیر عامل Omnicom جان رن

دیروز، شرکت تبلیغاتی مستقر در پاریس Publicis و شرکت تبلیغاتی مستقر در نیویورک Omnicom اعلام کردند قصد دارد ادغام شود و بزرگترین گروه تبلیغاتی جهان را ایجاد کند. موریس لوی، مدیر اجرایی Publicis ادعا کرد: “این یک شرکت جدید برای دنیای جدید است.”

لوی ادامه داد که Publicis Omnicom که به تازگی ادغام شده است، «… قادر خواهد بود با توسعه نمایی غول‌های اینترنتی جدید مانند فیس‌بوک و گوگل، تغییر رفتار مصرف‌کننده، انفجار داده‌های بزرگ و همچنین مدیریت تار شدن مواجه شود. نقش همه بازیگران در بازار.”

در یک مصاحبه در AllThingsD.com، دیو مورگان از Simulmedia به پیتر کافکا گفت که او معتقد است که این معامله بیشتر با “حاشیه های بهتر و سرمایه گذاران شادتر” مرتبط است تا تلاش برای رقابت با غول های فناوری جهان. مورگان گفت: “من معتقدم ادغام یک امر اجتناب ناپذیر در ساختار کسب و کار/سرمایه شرکت هلدینگ است.”

در حالی که شرکت‌ها هنوز باید مجوز ضدانحصار را از مقامات دریافت کنند تا ادغام کامل شود، جان رن، مدیر عامل Omnicom اظهار داشت که آنها انتظار چیزی را ندارند که از ادامه ادغام جلوگیری کند. این شرکت ترکیبی تعدادی از مارک های تبلیغاتی معروف را زیر یک سقف خواهد آورد، از جمله Saatchi & Saatchi و Leo Burnett از Publicis و Omnicom’s BBDO، TBWA و DDB.

پس از تکمیل ادغام، Publicis Omnicom مجموعاً نزدیک به 23 میلیارد دلار و 130000 کارمند فروش خواهد داشت. طبق این اطلاعیه، سهامداران Publicis و Omnicom تقریباً 50 درصد از سهام شرکت ادغام شده را در اختیار خواهند داشت.

در طول 30 ماه اول پس از تکمیل ادغام، رن و لوی قصد دارند به طور مشترک شرکت را رهبری کنند، پس از آن لوی به سمت رئیس هیئت مدیره غیراجرایی تبدیل می شود و رن مدیرعامل باقی می ماند.

با مجموع ارزش بازار سهام بیش از 30 میلیارد دلار، Publicis Omnicom جدید جایگزین WPP لندن به عنوان شرکت تبلیغاتی پیشرو در صنعت. مارتین سورل، مدیر اجرایی WPP بیانیه‌ای درباره این ادغام منتشر کرد و گفت: “این یک حرکت بسیار جسورانه، شجاعانه و شگفت‌انگیز است.”

(اعتبار تصویر: %0A%0A


%0A

%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%8B%20MarTech%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.%20%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86%20اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *