بازی های المپیک 2012 لندن در راه است. امروز، فیسبوک و NBC همکاری مشترکی را برای کمک به افزایش علاقه به بازی ها و شبکه اجتماعی اعلام کردند. این معامله به NBC کمک می کند تا پیام المپیک را از طریق قرار دادن فیس بوک منتشر کند و به نوبه خود، NBC کاربران را تشویق می کند تا آنها را دنبال کنند و در فیس بوک شرکت کنند.
همه جزئیات در مورد شراکت ظاهر نشده است، اما مشخص شد که هیچ پول نقدی تغییر نمی کند – این یک مشارکت کاملاً سودمند است. برخی چیزها در حال انجام است، اما فیس بوک «محتوای انحصاری» را برای طرفداران المپیک اجرا خواهد کرد. به نوبه خود، کاربران فیس بوک می توانند آنچه را که تماشا می کنند با دوستان خود به اشتراک بگذارند و امیدواریم جمعیت جوان تری را به تلویزیون بیاورند. بهعلاوه، «Facebook Talk Meter» بهطور پراکنده در سراسر بازیهای المپیک در NBC نمایش داده میشود و آنچه را که به صورت آنلاین درباره آن صحبت میشود نمایش میدهد. این دادهها به NBC کمک میکند تا احساسات کاربر و واکنشهای همزمان را اندازهگیری کند تا به پخش سنتی حسی مدرنتر و سفارشیتر بدهد. یک نظرسنجی روزانه فیس بوک نیز در NBC در پرایم تایم نمایش داده می شود.
این مکان اصلی برای فیس بوک است زیرا معمولا توییت ها به رویدادهای زنده کشیده می شوند. رویدادهای ارتقا یافته توییتر معمولی برای جستجو/همکاری فوری بوده است، اما این به تقویت فیس بوک به عنوان یک گزینه در زمان واقعی کمک می کند. فیسبوک به لطف 900 میلیون کاربر فعال خود، مزیت قابل توجهی نسبت به سایر شبکه های اجتماعی مانند +Google دارد.
بنابراین بهدنبال تجربه المپیک امسال باشید تا تجربهای بسیار بیشتر از یک تجربه اجتماعی با فیسبوک که به تحریک گفتگو کمک میکند. برای اطلاعات بیشتر، به نیویورک تایمز.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.