اعلانیه
اعلانیه

MTV از هک توییتر برای ارتقای تجربه BET استفاده می کند

twitter-mtv-hack-1

دیروز، برگر کینگ بود. اوایل امروز جیپ بود. و اکنون MTV است. این کابوس یک بازاریاب برند است – هک شدن حساب توییتر شما.

حدود نیم ساعت پیش، حساب MTV در توییتی “MMM. این برگر طعم خوبی داره!!!!!!!!!! #MTVHACK.” MTV سومین حساب برند بزرگی است که در این هفته ربوده شده است.

twitter-mtv-hack-2

این حساب موقتاً به عنوان تجربه BET، یک رویداد موسیقی زنده در لس آنجلس. تأیید نشده است که آیا مروجین رویداد حساب را هک کرده اند. بنابراین، به نظر می رسد MTV توییتر منجمد شده است، و نام تجاری BET Experience حذف شده است.

اوایل امروز، حساب رسمی جیپ توییتر با پیام هایی مبنی بر فروخته شدن آن به کادیلاک و استفاده از مواد مخدر توسط کارمندان جیپ تسخیر شد. به طور تصادفی، توییت های هک شده جیپ شامل هشتگ #OpMadCow بود، همان چیزی که دیروز در گروه اینترنتی ناشناس حساب توییتر برگر کینگ را تصاحب کرد. جیپ از آن زمان همه توییت‌ها را حذف کرده است و هک شدن آن را به‌طور عمومی در توییتر تایید نکرده است.

پس‌اسکریپت: ما گرفتار آن شدیم. MTV و BET خوب بازی کردید، خوب بازی کرد. شما فقط به “twitterjack” معنای کاملاً جدیدی دادید.

twitter-mtv-hack-3


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مونیکا رایت به‌عنوان معاون مشارکت مخاطبان برای بازاریابی زمین و زمین موتور جستجو خدمت کرد. او با بیش از 15 سال تجربه در نشر آنلاین، بازاریابی محتوا و توسعه مخاطب برای شرکت های رسانه ای، بر مصرف محتوا و سنجش میزان تعامل کاربران در هر دو سایت در چندین پلت فرم از جمله دسکتاپ، موبایل، اجتماعی و ایمیل متمرکز است. علاوه بر این، او به عنوان هماهنگ کننده برنامه برای مجموعه کنفرانس SMX، تولید شده توسط شرکت مادر Third Door Media خدمت می کند. ، ناشر Marketing Land و Search Engine Land.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *