اعلانیه
اعلانیه

IMGlance.com: برای اخبار بازاریابی اینترنتی به آن فکر کنید

imglance-logo اگر مدتی است که در فضای بازاریابی اینترنتی بوده اید، مطمئناً با چند وب سایت مدیریت خبری مواجه شده اید. و من می‌خواهم تا چند لحظه دیگر جدیدترین مورد را به شما معرفی کنم.

اینگونه سایت خود ما، Sphinn، با ترکیبی از سرپرستی اخبار و بحث در انجمن، به مدت چهار سال پیشرفت کرد (و زنده ماند). (امروز، ما اخبار را از طریق روز بازاریابی و SearchCap.) Inbound.org کمی بیش از دو سال است که راه اندازی شده است. Threadwatch پس از حدود پنج سال بسته بودن، در اوایل سال 2013 دوباره راه اندازی شد. دیگران نیز آمده اند و رفته اند.

آخرین وب‌سایتی برای آزمایش اخبار بازاریابی اینترنتی فقط یک هفته پیش راه اندازی شد: IMGlance.com.

این کار ماتیاس کلاپنباخ، برنامه نویس مستقر در سیاتل و مدیر محصول eBay است که قبلاً یک جمع کننده برای وبلاگ های حقوق آلمان ساخته بود. او می گوید که IMGlance را به دلیل نیاز شخصی توسعه داده است.

او از طریق ایمیل به من گفت: «اوایل سال جاری، ابتکارات پولی eBay را در حوزه اجتماعی به عهده گرفتم، علاوه بر کارم به عنوان پیشرو محصول وابسته آنها، و ناگهان متوجه شدم که در حال خواندن هزاران وبلاگ در مورد اجتماعی، علاوه بر وابسته و وابسته هستم. سئو وبلاگ ها به‌تازگی کار بر روی یک پلتفرم جمع‌آوری محتوا را به پایان رساندیم، راه‌اندازی سایتی برای محتوای بازاریابی اینترنتی بی‌معنی به نظر می‌رسید.

IMGlance رویکرد متفاوتی نسبت به سایت‌های مدیریت اخبار بازاریابی دارد که قبلاً ارائه شده‌اند: هیچ رأی‌گیری و بحثی وجود ندارد. از این نظر، از هر چیز دیگری به سایتی مانند Techmeme نزدیکتر است.

imglance

Klappenbach می‌گوید صفحه اصلی هنوز “یک کار در دست انجام است.” (در طول 4 تا 5 روز گذشته که من از سایت استفاده می‌کنم چند بار تغییر کرده است.) برگه‌های جداگانه‌ای برای داستان‌های پرطرفدار و رتبه‌بندی وبلاگ/وب‌سایت وجود دارد – ویژگی که از یک سیستم امتیازدهی استفاده می‌کند، که کلاپنباخ می‌گوید بهتر خواهد شد. زمانی که سایت خواننده بیشتری داشته باشد. و او بدش نمی آید که چگونه این رتبه بندی را به اشتراک بگذارد: «رده بندی در حال حاضر تنها بر اساس دو عامل است: تعداد پست ها در ماه و تعداد خوانندگان در هر پست. هر دو عامل 50 درصد به حساب می آیند و میزان امتیازات ممکن به ازای هر فاکتور برابر با تعداد کل وبلاگ ها در رتبه بندی است.

تقریباً 300 وبلاگ و وب‌سایت در پایگاه داده IMGlance وجود دارد و محتوای آنها از طریق RSS وارد می‌شود – یعنی ابزار «ارسال پیوند» وجود ندارد. کاملاً خودکار است.

Klappenbach می‌گوید که می‌خواهد در آینده ویژگی‌هایی را پیرامون نویسندگان فردی ایجاد کند، زیرا افراد زیادی برای چندین سایت می‌نویسند. اما در حال حاضر، او امیدوار است که بازدیدکنندگان متوجه شوند که سایتی که اکنون می‌بینند، فقط “یک شروع” و “هنوز بسیار ساده” است و تغییرات زیادی در راه است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *