طبق اعلام این خبر، فناوری Knotice بهطور “یکپارچه” در مجموعه بازاریابی دیجیتال IgnitionOne ادغام میشود و راهحلهای تجمیع دادهها و وفاداری، CRM ایمیل، و همچنین قابلیتهای تلفن همراه و بین دستگاهها را اضافه میکند.
“امروز ما بازیکنان بزرگ دیگری را می بینیم که تلاش می کنند راه حل های نقطه ای را کنار هم بگذارند، ویل مارگیلوف، مدیر عامل IgnitionOne در بیانیهای که این خرید را اعلام کرد، گفت: «بر اساس قابلیتهای مکمل فناوریهای موجود Knotice و IgnitionOne و دیدگاه مشترک تیمهای ما، ما یک مزیت قوی داریم. ادغام به سرعت و به آرامی به نفع مشتریان ما پیش خواهد رفت.”
این اطلاعیه هیچ جزئیات مالی را در مورد خرید فاش نکرد، اما ادعا کرد که شرکت ترکیبی اکنون بیش از 420 کارمند در 17 دفتر واقع در 10 کشور خواهد داشت.
برایان دیگان، مدیر عامل Knotice که به تیم مدیریت IgnitionOne خواهد پیوست، گفت: “با سطح پراکندگی در حال حاضر در صنعت، مسابقه بین IgnitionOne و Knotice از ابتدا واضح بود.”
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.