اعلانیه
اعلانیه

IgnitionOne Knotice را برای ساختن پلتفرم بازاریابی دیجیتال خود به دست می آورد

Ignition One logo March 2014ارائه‌دهنده فناوری بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ابر IgnitionOne امروز اعلام کرد که خرید کرده است پلتفرم بازاریابی دیجیتال خصوصی Knotice.

طبق اعلام این خبر، فناوری Knotice به‌طور “یکپارچه” در مجموعه بازاریابی دیجیتال IgnitionOne ادغام می‌شود و راه‌حل‌های تجمیع داده‌ها و وفاداری، CRM ایمیل، و همچنین قابلیت‌های تلفن همراه و بین دستگاه‌ها را اضافه می‌کند.

“امروز ما بازیکنان بزرگ دیگری را می بینیم که تلاش می کنند راه حل های نقطه ای را کنار هم بگذارند، ویل مارگیلوف، مدیر عامل IgnitionOne در بیانیه‌ای که این خرید را اعلام کرد، گفت: «بر اساس قابلیت‌های مکمل فناوری‌های موجود Knotice و IgnitionOne و دیدگاه مشترک تیم‌های ما، ما یک مزیت قوی داریم. ادغام به سرعت و به آرامی به نفع مشتریان ما پیش خواهد رفت.”

این اطلاعیه هیچ جزئیات مالی را در مورد خرید فاش نکرد، اما ادعا کرد که شرکت ترکیبی اکنون بیش از 420 کارمند در 17 دفتر واقع در 10 کشور خواهد داشت.

برایان دیگان، مدیر عامل Knotice که به تیم مدیریت IgnitionOne خواهد پیوست، گفت: “با سطح پراکندگی در حال حاضر در صنعت، مسابقه بین IgnitionOne و Knotice از ابتدا واضح بود.”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *