دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) در آخرین گزارش آن. این 18 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2011 و افزایش 6 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال جاری است.
مدیران IAB گفتند که این گواهی بر قابلیتهای تعاملی بازاریابی دیجیتال است که توانسته است با وجود شرایط اقتصادی متزلزل، ارزش ارائه کند و سرمایهگذاری بیشتری را جذب کند.
دیوید سیلورمن، شریک در PricewaterhouseCoopers LLP، که به IAB در انجام تحقیقات خود کمک میکند، گفت: «مشخص است که تبلیغات دیجیتال با حرکتی باورنکردنی به مسیر مثبت خود با حرکتی باورنکردنی ادامه میدهد.
سازمان معمولاً در سه ماهه اول و سوم اعداد بالای درآمد را منتشر میکند و در فصل دوم و چهارم به جزئیات بیشتر میپردازد.