اعلانیه
اعلانیه

IAB: درآمد تبلیغات تعاملی ایالات متحده در سه ماهه سوم به 9.3 میلیارد دلار رسید که یک رکورد بالا بود.

دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) در آخرین گزارش آن. این 18 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2011 و افزایش 6 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال جاری است.

مدیران IAB گفتند که این گواهی بر قابلیت‌های تعاملی بازاریابی دیجیتال است که توانسته است با وجود شرایط اقتصادی متزلزل، ارزش ارائه کند و سرمایه‌گذاری بیشتری را جذب کند.

دیوید سیلورمن، شریک در PricewaterhouseCoopers LLP، که به IAB در انجام تحقیقات خود کمک می‌کند، گفت: «مشخص است که تبلیغات دیجیتال با حرکتی باورنکردنی به مسیر مثبت خود با حرکتی باورنکردنی ادامه می‌دهد.

سازمان معمولاً در سه ماهه اول و سوم اعداد بالای درآمد را منتشر می‌کند و در فصل دوم و چهارم به جزئیات بیشتر می‌پردازد.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *