اعلانیه
اعلانیه

IAB: درآمد تبلیغات آنلاین سه ماهه اول 15 درصد نسبت به سال 2011 افزایش یافته است

الف> سه ماهه اول سال 2012، فصل بسیار خوبی برای صنعت تبلیغات تعاملی بود – در واقع، طبق آخرین آمار دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) بهترین سه ماهه اول ثبت شده است. افرادی که توسط IAB و Pricewaterhouse Coopers مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که 8.4 میلیارد دلار درآمد داشته اند، 15 درصد بیشتر از ثبت شده در دوره سال قبل.

رندال روتنبرگ، رئیس‌جمهور و مدیرعامل، این افزایش را ناشی از جابجایی مداوم پول آنلاین بازاریابان برای دنبال کردن مشتریان دیجیتال در رایانه‌ها، تبلت‌ها یا تلفن‌های هوشمندشان دانست.

درآمد سه ماهه اول به میزان چشمگیری کاهش پیدا نکرد از سه ماهه چهارم همانطور که می توان انتظار داشت. در سه ماهه چهارم سال 2011، هزینه ها حدود 9.0 میلیارد دلار بود. با توجه به افزایش هزینه‌ها که حول محور روز شکرگزاری و تعطیلات دسامبر متمرکز شده‌اند، معمولاً سه ماهه چهارم قوی‌ترین فصل برای صنعت تبلیغات است.

IAB و PwC با مصاحبه با شرکت های رسانه ای در مورد درآمدهای حاصل از تبلیغات تعاملی به این اعداد رسیدند. گروه صنعت مرور مختصری از مخارج سه ماهه اول و سوم منتشر می کند که در سه ماهه دوم و چهارم به طور قابل توجهی به جزئیات بیشتری می پردازد.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *