یک تجزیه و تحلیل جدید توسط اداره تبلیغات تعاملی و شرکا، تبلیغات جهانی موبایل را پیدا می کند. ارزش بازار در سال 2011 5.3 میلیارد دلار بود. از این مقدار، 1.7 میلیارد دلار یا 31.4 درصد در آمریکای شمالی تولید شد.
این مطالعه توسط مرکز تعالی بازاریابی موبایل IAB، IAB Europe و IHS Screen Digest انجام شد تا بازار تبلیغات تلفن همراه را در سطح جهانی و منطقه ای اندازه بگیرد.
منطقه آسیا-اقیانوسیه بیشترین سهم (35.9٪) از درآمد را داشته است، پس از آن آمریکای شمالی (25.9٪) و اروپا (25.9٪)، با آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا با 3.5٪ و 3.2٪ در رتبه های بعدی قرار دارند. به ترتیب هزینه کرد.
در اکثر مناطق جغرافیایی، بازاریابی جستجوی تلفن همراه بود بزرگترین تولید کننده درآمد، که 62% از درآمدهای جهانی را در اختیار دارد. فقط در آمریکای لاتین هزینههای پیامرسانی (SMS) از جستجو پیشی گرفت. بعد به طور کلی صفحه نمایش قرار گرفت که 30 درصد از درآمد را تشکیل می دهد. آخرین – به جز آمریکای لاتین – پیام رسانی بود که 10٪ از کل دلار را به همراه داشت.
در اینجا بیشتر در مورد بخش جستجو آمده است از سرزمین موتورهای جستجو.