اعلانیه
اعلانیه

IAB: ارزش بازاریابی موبایلی 5.3 میلیارد دلار در سطح جهان در سال 2011

یک تجزیه و تحلیل جدید توسط اداره تبلیغات تعاملی و شرکا، تبلیغات جهانی موبایل را پیدا می کند. ارزش بازار در سال 2011 5.3 میلیارد دلار بود. از این مقدار، 1.7 میلیارد دلار یا 31.4 درصد در آمریکای شمالی تولید شد.

این مطالعه توسط مرکز تعالی بازاریابی موبایل IAB، IAB Europe و IHS Screen Digest انجام شد تا بازار تبلیغات تلفن همراه را در سطح جهانی و منطقه ای اندازه بگیرد.

منطقه آسیا-اقیانوسیه بیشترین سهم (35.9٪) از درآمد را داشته است، پس از آن آمریکای شمالی (25.9٪) و اروپا (25.9٪)، با آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا با 3.5٪ و 3.2٪ در رتبه های بعدی قرار دارند. به ترتیب هزینه کرد.

در اکثر مناطق جغرافیایی، بازاریابی جستجوی تلفن همراه بود بزرگترین تولید کننده درآمد، که 62% از درآمدهای جهانی را در اختیار دارد. فقط در آمریکای لاتین هزینه‌های پیام‌رسانی (SMS) از جستجو پیشی گرفت. بعد به طور کلی صفحه نمایش قرار گرفت که 30 درصد از درآمد را تشکیل می دهد. آخرین – به جز آمریکای لاتین – پیام رسانی بود که 10٪ از کل دلار را به همراه داشت.

در اینجا بیشتر در مورد بخش جستجو آمده است از سرزمین موتورهای جستجو.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *