اعلانیه
اعلانیه

ایالات متحده طبق آخرین گزارش توسط دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) و پرایس واترهاوس کوپرز (PwC). این ارقام حتی افزایش 2.7 درصدی را نسبت به سه ماهه دوم سال 2011، که طبق گزارش IAB، خود یک دوره رکورد بود.

نتایج سه ماهه سوم هشتمین سه ماهه متوالی رشد سال به سال را برای صنعت نشان می دهد.

درآمد سه ماهه تبلیغات از سال 1999؛ ارقام دلار گرد شده است. (از طریق IAB)

راندال روتنبرگ، رئیس و مدیر عامل IAB، گفت که ارقام جدید نشان می‌دهند که علیرغم اقتصاد نسبتاً نرم، بازاریابان برند اهمیت روزافزون رسانه‌های دیجیتال را در زندگی مصرف‌کنندگان تشخیص می‌دهند و با حرکت به دنبال این روند هستند. بازاریابی آنها به دیجیتال.

گزارش حمایت‌شده توسط IAB توسط گروه رسانه‌ای جدید PwC که داده‌های درآمدی را از وب‌سایت‌ها، خدمات آنلاین تجاری، ارائه‌دهندگان ایمیل رایگان و سایر مواردی که تبلیغات آنلاین می‌فروشند جمع‌آوری می‌کند، گردآوری شده است. IAB اعداد برتر را در سه ماهه اول و سوم منتشر می کند و در سه ماهه دوم و چهارم عمیق تر می شود.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *