ایالات متحده طبق آخرین گزارش توسط دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) و پرایس واترهاوس کوپرز (PwC). این ارقام حتی افزایش 2.7 درصدی را نسبت به سه ماهه دوم سال 2011، که طبق گزارش IAB، خود یک دوره رکورد بود.
نتایج سه ماهه سوم هشتمین سه ماهه متوالی رشد سال به سال را برای صنعت نشان می دهد.


درآمد سه ماهه تبلیغات از سال 1999؛ ارقام دلار گرد شده است. (از طریق IAB)
راندال روتنبرگ، رئیس و مدیر عامل IAB، گفت که ارقام جدید نشان میدهند که علیرغم اقتصاد نسبتاً نرم، بازاریابان برند اهمیت روزافزون رسانههای دیجیتال را در زندگی مصرفکنندگان تشخیص میدهند و با حرکت به دنبال این روند هستند. بازاریابی آنها به دیجیتال.
گزارش حمایتشده توسط IAB توسط گروه رسانهای جدید PwC که دادههای درآمدی را از وبسایتها، خدمات آنلاین تجاری، ارائهدهندگان ایمیل رایگان و سایر مواردی که تبلیغات آنلاین میفروشند جمعآوری میکند، گردآوری شده است. IAB اعداد برتر را در سه ماهه اول و سوم منتشر می کند و در سه ماهه دوم و چهارم عمیق تر می شود.