IAB به تازگی منتشر شده گزارش درآمد سه ماهه دوم و نیمه اول 2013. مجموع درآمد تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده تقریباً 20 میلیارد دلار بود. جستجو بزرگترین دسته بود و موبایل 15 درصد از کل کل را در شش ماه اول سال جاری به خود اختصاص داد.
تقریباً همه قالبها/دستههای تبلیغاتی از نظر دلار واقعی افزایش یافته بودند. با این حال درصدها به دلیل افزایش تلفن همراه کاهش یافت.
IAB مانند تبلیغات رایانه شخصی، قالبهای تبلیغات تلفن همراه را منتشر نمیکند. جستجو بزرگترین فرمت تبلیغات تلفن همراه است – احتمالاً بیش از 50 درصد از کل درآمد تلفن همراه را به ارمغان می آورد.
درآمدهای تلفن همراه 3 میلیارد دلار در نیمه اول 2013 در مقابل 1.2 میلیارد دلار در مدت مشابه سال قبل بود. که نشان دهنده رشد 145 درصدی بود. بر این اساس، احتمالاً امسال شاهد خواهیم بود که مجموع هزینههای تبلیغات تلفن همراه ایالات متحده بیش از ۶ میلیارد دلار باشد. تعطیلات فصل بزرگی برای بازاریابی و تبلیغات موبایلی خواهد بود.
به طور کلی، خردهفروشی، خدمات مالی و خودرو سه دسته برتر صنعت هزینه در دیجیتال بودند.
بزرگترین شبکهها/شرکتهای تبلیغاتی، همانطور که برای چندین سال بوده است، سهم عمدهای از درآمدهای تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص دادهاند. ده شرکت 70 درصد از کل درآمد را در سه ماهه دوم 2013 به خود اختصاص دادند که نسبت به 73 درصد در مدت مشابه سال گذشته اندکی کاهش داشت.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.