اعلانیه
اعلانیه

IAB: با 10.7 میلیارد دلار، یک چهارم رکورد دیگر برای درآمدهای تبلیغات دیجیتال ایالات متحده در سه ماهه سوم 2013

iab-logo-0922بر اساس خط برتر IAB گزارش که امروز منتشر شد، درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده با 15 درصد افزایش سالانه در سه ماهه سوم 2013 به 10.69 میلیارد دلار رسید. درآمدهای سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم سال 2013 4.2 درصد افزایش یافته است که به 10.26 میلیارد دلار رسیده است.

پس از تسویه تقریباً 20 میلیارد دلار در نیمه اول سال 2013، اعداد سه ماهه سوم باعث شد هزینه تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده به بالای 40 میلیارد دلار برسد. در سال 2012، هزینه تبلیغات اینترنتی به 36.6 میلیارد دلار، افزایش 15 درصدی نسبت به سال 2011.

digital advertising revenues by quarter iab 2009-2103

دیوید سیلورمن، شریک در PricewaterhouseCoopers US، که این تحقیق را با مشارکت IAB انجام می دهد، گفت: “یک بار دیگر، بازاریابی تعاملی شاهد دستاوردهای قابل توجهی است.” «تحرک دیجیتال غیرقابل انکار است، زیرا تبلیغات تعاملی ثابت کرده است که کانالی فوق‌العاده قدرتمند برای دسترسی به مشتریانی است که بیش از همیشه زمان خود را روی صفحه‌های دیجیتال می‌گذرانند.»

سه ماهه چهارم سال 2012 اولین باری بود که هزینه تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده از مرز 10 میلیارد دلار گذشت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *