اعلانیه
اعلانیه

Heineken اتاق نشیمن را به ماشین پین بال غول پیکر تبدیل می کند

heineken_sub

در یک فعال‌سازی فوق‌العاده جالب، Publicis Italia یک بخش بازاریابی تجربی عالی برای معرفی Heineken’s The Sub، یک روش فناوری پیشرفته و آینده‌نگر برای توزیع آبجو ایجاد کرد. در واقع، این یک بشکه بسیار جالب است.

این توسط مارک نیوزون طراحی شده بود و آژانس تصمیم گرفت با دعوت از مردم به یک “اتاق نشیمن” که به طور مناسب فریب خورده “اتاق نشیمن” نامیده می شود، دستاورد استادانه نیوسون در میلان را در هفته طراحی تبلیغ کند.

در حالی که از مردم دعوت شده بود که از طراحی استادانه قدردانی کنند، این تمام چیزی نیست که آنها دنبال آن بودند. وقتی اهرم یک ساب خاص کشیده شد، کل اتاق نشیمن به یک ماشین پین بال غول پیکر تبدیل شد.

البته، حماسی به وجود آمد و به همه فرصت داده شد تا بازی کنند که احتمالاً بزرگترین ماشین پین بال خلق شده است. همه برای فروش آبجو.

هی، حداقل بهتر از یک تبلیغ احمقانه Super Bowl است، درست است؟

]http://youtu.be/4HxZVj664jE[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *