اعلانیه
اعلانیه

Groupon به مناسبت تولد 5 سالگی خود یک وب سایت و برنامه موبایل جدید طراحی کرده است

Groupon LogoGroupon پنج سالگی امروز با راه اندازی وب سایت و برنامه موبایل جدید. بر اساس این اعلامیه، سایت و برنامه هر دو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ویژگی‌های جستجو، مرور، تجارت و موقعیت مکانی بیشتری را شامل شود.

گروپون ادعا می‌کند: «این وب‌سایت اکنون بسیار سریع‌تر است و ظاهر و احساس جدیدی دارد. البته، برای اینکه کاربران سایت جدید را ببینند، همچنان باید ابتدا یک آدرس ایمیل وارد کنند.

در میان به‌روزرسانی‌های جدید سایت، Groupon فیلترهای جستجوی «محکم»، نتایج جستجوی بین کانالی، نوار جستجویی که در بالای هر صفحه با ویژگی پیشنهاد تکمیل خودکار نمایش داده می‌شود، و صفحه‌های اصلی شخصی‌سازی‌شده که بر اساس معاملات انتخاب می‌شوند، فهرست می‌کند. در تعاملات قبلی کاربر در Groupon و خریدهای انجام شده توسط مشتریان دیگری که به نظر می‌رسد علایق مشابهی دارند.

Groupon web redesign

برای به‌روزرسانی‌های برنامه‌های iOS و Android، Groupon اکنون مکان کاربران تلفن همراه را شناسایی می‌کند و معاملات محلی را بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر در مقایسه با شهر خود ارسال می‌کند:

برنامه‌ها اکنون به‌طور خودکار تشخیص می‌دهند که موقعیت مکانی مشتری تلفن همراه تغییر کرده است و زمانی که در محدوده‌ای از معاملات محلی Groupon هستند، اعلان ارسال می‌کنند.

برای کاربران iPad، Groupon نوار جستجو را در بالای هر صفحه اضافه کرده است. و همان تجربه شخصی ارائه شده در نسخه وب سایت را ارائه می دهد. برنامه Groupon iPad همچنین دارای یک ویژگی جدید “مورد دلخواه” است که در آن کاربران می توانند با کلیک کردن روی نماد قلب جدید در صفحات معامله، پیشنهادات را برای مراجعات بعدی ذخیره کنند.

Groupon iPad redesign

Groupon ادعا می کند که برنامه آن توسط بیش از 50 میلیون کاربر در 43 کشور مختلف دانلود شده است، و به احتمال زیاد می توان انتظار داشت که اکنون که برنامه iPad آن در اتریش، شیلی، کلمبیا، کانادا فرانسه، ایرلند منتشر شده است، این تعداد افزایش یابد. مکزیک، نیوزلند، پرو، فیلیپین، پورتوریکو، روسیه و تایلند

به همراه سایت و برنامه بازطراحی شده، Groupon صفحه “فروشگاه هدایا” را راه اندازی کرده است که در آن قابل دسترسی است. وب‌سایت و در برنامه، پیشنهادات کسب‌وکارهای محلی، Groupon Goods و Groupon Getaways را به نمایش می‌گذارد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *